Blogia
Supralunar

Seguir vivint dia a dia

Seguir vivint dia a dia


I trobar a cada racó un tros de la felicitat.

Aquestes dues imatges em transmeten molta vitalitat, i en especial aquesta de sota em recorda moltes coses, vosaltres creieu que hauria de ser menys nostalgica? De què ens serveix oblidar? I recordar?

Sovint els mal records ens fan mal, però també ens serveixen per aprendre i madurar, sense una història, sense un passat, seria impossible avançar, seria com anar a les palpentes, però, realment és tant necessari tal patiment? Val la pena? No poder oblidar ni un segon de la meva vida, encara em fa més ruín, sense sentir compassió per res ni ningú, sí, la crueltat en persona. Caram, això està agafant un to ben diferent del del principi, bé, a seguir somiant estimats amics, a seguir somiant.

 Pensaments a l'aire.


 

 

8 comentarios

Olga -

sha tallat o no volies dir res més? XD

Lonnia -

Japs... >_

Hermi -

Sí però és tant difícil...

Lonnia -

Suposo que l'important, més que oblidar (trobo que està bé recordar), es saber i poder passar pàgina d'allò que ens hagi fet mal que convingui, i que no ens condicioni negativament en un futur a l'hora de fer coses o de viure el dia a dia, com tu has dit.

Hermi -

No necessites recordar per adonar-te d'això, només cal que miris al teu voltant.

Rukawa -

Perquè així sé k no tot és tan bonic com ho pinten.

Hermi -

Per?

Rukawa -

Doncs jo els meus records, encara k siguin alguns dolents, no els vull oblidar.