Blogia
Supralunar

Estic malalta

Estic malalta

Necessito un gelocatil!!

Y si te digo que olvidé tomar la medicación?

[[Quan res es veu clar i véns tu i ho canvies tot...]]
sempre en el moment en que més et necessito


*Sant Jordi feliç*

rosa rosae rosam
>>30€ per fer un cartell de Sant Jordi
tot i que només erem 3 participants
i hi ha 3 premis XDDD

>> 8 roses que em va portar el meu nen
a casa de bon matí.
Merci amor!

>> 1 minipostal de l'Anneta
que per cert, encara tinc la teva, Rafael!
No la vaig voler portar al correfoc :P

Vaig a sopar que la meva iaia m'ha portat sopeta calentona!! Petonets!!

p.D : Gràcies a tots per contestar les preguntetes del Meme que us vaig passar, sou un encant.
Felicitats Jordi! I que en facis molts més!
I la foto és de l'esglèsia d'Artà!

p.D2: aiii! M'havia oblidat de comentar el correfoc!! Va molar molt, la primera vegada que hi vaig equipada xDD (gràcies Lena), per les Santes la Clàudia, la Lena i jo ho vam passar malament, sobretot la Lena que es va cremar! I després vam ballar amb el grup d'en Pau!! Ei Rafi, balles molt bé!! 

3 comentarios

Olga -

No ho has fet!! Dolenta XD
Seh, sempre serveix ni que sigui per animar! Merci maka.

Rafa, a tu totes les setmanes se't passen volant XDD

Rafa -

La meva postal!!
Déu meu! aquesta setmana se m'ha passat volant!
Petons!

Leneta Fuyuko -

Makaaa!!
Ya saps k estic aki pel k vulguis???

Espero k et servis d'alguna cosa el k vam parlar ahir!!

Vinga un peto molt fort preciosa!!
i dema avera si faig allo k em vas passar de la cadena!!

Vinga un petonass!


....Leneta*´¨)
..............¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
..............(¸.·´ (¸.·` ¤.... Fuyuko...ll*ll