Blogia
Supralunar

MEMEz

MEMEz

Iepaaaaaaa! En Rafael m'ha passat un Meme d'aquests i m'ha obligat a contestar-lo, snifff. I jo com que sóc molt obedient ho faré ^o^


- Jo, fa 10 anys : Fa deu anys estava en ple trauma infantil de la separació dels meus pares, però revia el doble de regals XD

- Jo, fa 5 anys: vaig anar a parar al Campeny i encara no n'he pogut sortir! Vaig conèixer a gent molt interessant i tot i que d'aquelles amistats no en queden gaires, algunes altres s'han anat desenvolupant amb el temps.

- Jo, fa 1 any: Feia 4t d'ESO en una classe fantàstica, envoltada de quasi tots els meus amics i tots junts asseguts al final de l'aula, era una gresca continua, cada dia era festa, però aprendre el que es diu aprendre, no vaig aprendre molt. Sempre recordaré aquell dia en que l'Oriol va revolcar-se contra la taula al veure que la profe de llatí escrivia a la pissarra: "4a declinació". Ni les osties que em donava quan em queia de la cadira a català mentre feiem sudokus.

- Ahir: Bé, la veritat és que com que ara són les 03:16 de la matinada ja és diumenge per tant, el que vaig fer ahir és anar al Saló del Còmic amb la Lena, parlar amb en Jun, comprar fanzines (tothom me'ls encolomava, ja no sabia com escapar-ne, i això que no n'he comprat cap porc!!! Snifff). Després hem anat a Plaça Catalunya i hem estat per allà liant-la (cridant pels carrers: putaaaaaa! I totes les pijes es giraven xD) ,més tard hem tornat per anar a un concurs de curts on es presentava l'Uri que malauradament no ha guanyat i finalment a sopar a casa i al Malkavian (¿cómo no?)

- Avui: De moment he estat al Malkavian jugant al mentider i ara estic contestant això xD

- 5 cançons de les quals em sé tota la lletra: Quasi totes les de Lax'n'Busto (quan hi havia en Pemi) , les d'anime XD , algunes de Sau (boig per tu, només ho faig per tu...), Silenci (Whisky'ns) i el Far del Sud de Sopa de Cabra entre altres.

- 5 llocs per visitar: Japó, Londres, Rússia, País Basc, Suècia.

- 5 coses que m'agrada menjar: Ou ferrat amb patates, sopa de pollastre, pollastre, formatge i gelat de menta!!!!!!!! Heh

- 5 juguets favorits: Cotxes petitons (tipo micromachine), carabana, barbies despullades i pintades, baldufes i furby tunnejat XD

Passo la vola a ...

En Jordi, l'Henar, a en David (que m'aposto el que sigui a que no el fa el molt vago XD) i a la Lena (que no sé si es pot perquè és un flog).

P.D: La fotu la vaig fer al jardi botànic de Mallorca , no recordo ben bé on, a la catedral de Lluc em sembla!

Petonets!

2 comentarios

Hermi -

Ta claro! xDD

Sheikah -

AAAAIIIII
M'havies de passar la bola...

xDDD