Blogia
Supralunar

Desgavell de pensaments

Desgavell de pensaments

Intenta evitar la realitat, pero sempre acaba atrapant-la.

Val la pena viure enganyat? I si la realitat es insoportable?
No es millor viure una mentida i ser feliç que viure una realitat i ser un desgraciat?
O el millor es aprendre a acceptar la realitat tal com es pero sent optimista i intentant veure la part bona de les coses?
Oh, la vida te massa coses dolentes, n'est pas posible.

Tu i els teus aires de superioritat... aurea mediocritas.

Com he pogut estar tant cega? De vegades em decepciono a mi mateixa... per que no m’ho vas dir? Si, es clar, no hagues servit de res...

M’agrada la seva olor.

Hem de parlar, necessito saber la teva opinio. M’han impresionat les teves teories, pero igualment no ho veig gaire clar, tinc ganes de que m’ho expliquis millor. M’he alegrat tant de veure’t... Et necessito, pero no es una necessitat de subordinacio, sino que em dones coses que ningu mes em pot donar, la teva amistat per mi es mes valuosa que la de la majoria juntes. Encara que sempre et burlis de mi {anava a posar una cosa pero millor me la guardo xD son piques entre tu i jo}. Espero que no em fallis mai, perque aleshores si que ja no se que fare u.u

Avui he descobert nous punts de vista, he sentit i m’han sorpes moltes coses. Quasi fico la pota, no m’ho hagues perdonat mai. De vegades fer un gran esforç val la pena.

Nota~ tal com indica el titol aixo son pensaments que em passaven pel cap i els he anat escrivint, es normal que no s’entengui la major part, de fet es impossible entendre-ho tot, aixi que no us hi mateu gaire xDDD
a part que com sempre se m’ha desconfigurat el teclat i no puc escriure accents, cosa que em dol dins l’anima, francament.
I finalment dire que per si a algu li entra la paranoia en aquesta actualitzacio parlo de mes d’una persona, pero costa molt de veure i mes encara de saber de qui parlo XD i si, de vegades escric com si parles amb gent i potser aquesta gent mai llegira aixo XD aixi doncs, no li doneu massa importancia.

El quadre es de David Friedrich, gran pintor romanticista. Tambe conegut per "el de la portada del llibre de filo de 2n, editorial edebe".

3 comentarios

Xavi -

PD: recordo que em vas ensenyar aquest quadre i vas dir que t'agradava, ta molt xulu!

Xavi -

Al menys els teus pensaments son mes estructurats que els de certa persona, deu ser questio de insanity.

La veritat ens fa lliures, si no som lliures, no som res.

Importancia en te, que no sabem veure-la es una altra cosa.



... dew

Sheikah -

Encara que potser no sabrem mai a qui va dirigida cada paraula, encara que no els entendrem mai tan bé com els deus entendre tu (o no? xD), si més no són molt interessants de llegir i de reflexionar-hi. M'agrada molt això de "Et necessito, però no és una necessitat de subordinació".