Blogia
Supralunar

Hiperactivitat

Hiperactivitat A vegades em passa que no sé perquè em venen atacs d’hiperactivitat. És com si m’hagués pres 3 cafès però sense haver-ho fet (de què em sona? XDDD plagi plagi), de fet ara estic bastant tranquil·la el que passa és que tarda tant en carregar que haig d’escriure això després de que se’m passi, ajaja, quina gràcia. Doncs quan estic en aquest estat sóc molt perillosa, sóc capaç de cridar pel carrer Visca Catalunya, o d’anar amb una estelada(si, ho he fet), i si estic al messenger començo a dir coses sense sentit ni interès (però això no ho faig sempre?!) i bé, que no puc parar, jaja, sí, com ara, que ja fa estona que escric per escriure, saps allò que dius, doncs mira, ara tinc ganes d’escriure! Però el teu cervell no funciona com cal, sinó que a marxes forçades i ja no saps que fas ni que dius ni qui ets?
La meva hiperactivitat també es caracteritza per desordenar les idees per això surten escrits tant xorres com aquest. Doncs a mi em passa el mateix. QUE FORT! No us ho creureu!! Avui plovia I M’HE MULLAT!!! Ostres tu, millor que pari ^^

7 comentarios

catala_xDD -

de veritat que tas mullat?
xDDD

mauleta -

jaja. xro axos no es cap problema, no?
axo + q hiperaktivita s bon royu... mas kaigut b xDD

PDD:agregueu la_mauleta92
PDD2:proteccion antispam: cuanto son 2+2? xDDD

silvia -

hola wapaaa!! be, lo de les paranoies son smpre...xDDDD

Hermi -

Cla k si! Ets la meva mussa Lonnia xDD
Estic d'acord amb tu Ran! ^o^
Wee, gràcies a tots pels comentaris ^_______^ uskieru

Lonnia -

Weee, has escrit, has escrit! Qui diu 3 cafès diu 4, no? jeje. Ha plogut i tronat molt aquesta nit, quina por! Si és que o falta aigua o n'hi ha massa ^^U

Rukawa -

Ostres t'has mullat? xDD

jo avui m'he kedat casa pk tava constipat xDDDD

Ah, i això de les paranoies ho fas sempre, ja no em sorprèn.

Apa dew !!

Ran -

Aquesta és la nostra Hermi ^3^ xD I mira que és maco desbordar felicitat i energia perquè s'encomana i tot xDD