Blogia
Supralunar

Indirectes d'una mare

Indirectes d'una mare

Una vegada va passar una cosa... XD
Li vaig deixar el meu mocador preferit...
Nooooooh.

Vaig arribar a casa desfeta (literalment),
vaig encendre el ventilador
i vaig decidir fer una sentada al sofà
(allò típic que penses: d'aquí no em mou ni déu XD)

I bé, ma mare va venir tota feliç.
-Holaaaaaaaaa!! Té, tinc una cosa per tu!
Jo em vaig emocionar, pensant-me que em donaria alguna cosa
de jalar o així.
Però no, després dels meus típics 5 segons de perplexitat
on em limito a parpadejar i mirar fixament a un punt
fins que les meves neurones arriben a port.

Bé, la qüestió és que vaig arribar a la conclusió de que aquesta cosa era una tarjeta,
i no una qualsevol, perquè pensareu, uooo, ara li donarà una tarjeta d'aniversari,
o una tarjeta del banc dient que pots pagar el mes que ve,
o inclús una tarjeta del bus o per trucar a la cabina.
Doncs no, era una tarjeta de client del supermerkat X!!
I al mirar-la amb atenció vaig veure que...
PORTAVA EL MEU NOM!!!!
 
En fi, que hi ha altres maneres de fer que els teus fills vagin a comprar,
però tan originals no sé, com no vagi tirant un rastre de crispetes que em porti allí no ho sé...

5 comentarios

Sheikah -

XDDDDDD A mi fa temps ma mare també me'n va fer una, però crec que no la vaig fer servir mai... Perquè total, per a què la vull? Si a penes vaig a comprar, no em donaran gaires punts xDD

Hermi -

Home, hi ha gent que és vicia molt mirant ofertes per aconseguir punts, et pots endur una tenda de campanya i tot!! Vosaltres quantes targes heu arribat a tenir? XD Jo la de la biblioteca, piscina, institut (que et fan ofertes), bbva, club super3 i el dni XD

Rukawa -

..xDDDDDD LOL
kuan vaig al supermercat, em diuen: targeta cliente? i jo: no, no...xDDD

znake -

xDDDDDDD Jo si vaiga comprar alguna cosa només utilitzo la tarjeta a l'abacus, i és de ma mare. Si vaig a un altre lloc paso d'anar amb uan tarjeta, a més, que si vaig no es epr comprar-li a ma mare, si no per comprar-me algo jo `___`

Sound -

Hermionceta meva, a mi aquestes coses no em calen, com que m'ho donen tot gratis xDDD
Encara que la Plebe si que utilitza aquella cosa de plàstic xD