Blogia
Supralunar

El germà bessó maligne d'en Tomàs

El germà bessó maligne d'en Tomàs

L'altre dia em van presentar a un noi,
el seu nom era Tomàs i potser la situació va fer que em xoqués.
Anava amb un amic seu amb bicicleta per allà l'una de la nit
amb un xalec antireflectant groc fosforito del cotxe
mentre cantava: "El nou de la llibreta d'en Tomàs, el nou de la llibreta d'en Tomàs, Tomàs Tomàs Tomàs..."
(Cosa que va fer que recordi el seu nom).

I bé, són les SANTES i a la meva bonica ciutat es fan festes,
correfocs, concerts, etc.
I ens els vam trobar al correfoc, aleshores van marxar no sé awon.
I a la ruixada (concert a l'aire lliure on et van tirant aigua de piscina mentre saltes i crides com un boig o millor dit com una sardina),
i allí vam trobar un altre amic, l'Alfred, que tenia fred perquè era hivern(lol). I bé, que va venir en Tomàs a parlar amb ell i jo:
- Hola Tomàs!!!
- Ei.

I jo pensant, que borde que és ò.ó I bé, quan marxa l'Alfred em diu: Escolta, aquest noi es diu Bernat.
ERA EL SEU GERMÀ BESSÓ DIABÒLIC!!!!
Bé, de fet només era un noi que si assemblava, però això no ho sabrà mai ningú.

P.D: Prendre nota: Si saludes a la gent per un nom que no és el seu també et contesten.
Prendre nota2: lliure interpretació.
Prendre nota3: l'Alfred no va voler pendre gelat de menta.

4 comentarios

(^.^) LeNeTa (^.^) -

I TAN K ES UNA CIUTAAAAAAAAAAT!!!

k barcelona sigui mes gran no vol dir k mataro no pugui ser una ciutat! entesooos???? ò.ó

i be! ara k ja ha pasat el temps....pos io ma dik Helena Ibern (pa los amigos Lena a sekas ^^) i be l'alfred, tenia fred, pk erem a l'hivern (al costat de l'hivern, osigui jo! ^o^) bé? ^^ i weno k dir? k IOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vaig ser primer k li va dir..."EI estas segura k es en Tomas? mmmm nono aket no es en tomas...NO ES EN TOMAS!!!!!"...I ELLA " k siiiiiiii k siiiiiii k es en tomaaaaaaaaaaaaas es en tomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas" ... i jo " k nooo!! k en tomas es molt mes aaaaaalt!!!!" ... i ella..." k siii k ma saludaaat!!! ma dit: ei! =D" ...i llavors es kuan anem cap a l'alfred k es despedeix de el soposat tomas i li pregunta l'olga: "alfred alfred! oi k akell es en tomas??? i jo dik: "oi k no???" i l'alfred diu: " k vaaaaaaaaaa!!!! si es diu bernaaaaaaaaaaat!!! O.o" i es kual l'olga es kda amb un pam de nas i li dik " toma toma tomaaaaaaaa!!!!!

be....acavat el meu aclariment..em despedeixo =D

(^3)arewwwww(^3)PETOOONS(^3)

(^.^) LeNeTa (^.^)

(^.^) LeNeTa (^.^) -

I TAN K ES UNA CIUTAAAAAAAAAAT!!!

k barcelona sigui mes gran no vol dir k mataro no pugui ser una ciutat! entesooos???? ò.ó

i be! ara k ja ha pasat el temps....pos io ma dik Helena Ibern (pa los amigos Lena a sekas ^^) i be l'alfred, tenia fred, pk erem a l'hivern (al costat de l'hivern, osigui jo! ^o^) bé? ^^ i weno k dir? k IOOOOOOOOOOOOOOOOOOO vaig ser primer k li va dir..."EI estas segura k es en Tomas? mmmm nono aket no es en tomas...NO ES EN TOMAS!!!!!"...I ELLA " k siiiiiiii k siiiiiii k es en tomaaaaaaaaaaaaas es en tomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas" ... i jo " k nooo!! k en tomas es molt mes aaaaaalt!!!!" ... i ella..." k siii k ma saludaaat!!! ma dit: ei! >..<

be....acavat el meu aclariment..em despedeixo =D

(^3)arewwwww(^3)PETOOONS(^3)

(^.^) LeNeTa (^.^)

Hermi -

Perk la Lena es diu hivern XDDDD i Mataró és una ciutat en tota regla, a més capital de comarca ò.ó

Rukawa -

"a la meva bonica ciutat es fan festes"

ciutat....poble més aviat xDD

"i allí vam trobar un altre amic, l'Alfred, que tenia fred perquè era hivern(lol)"

clar, a l'estiu era hivern... eing? xDDDD