Blogia
Supralunar

Superficialitat

Superficialitat La superficialitat (vaja parauleta, s'assembla a la pronominalització, que la intentes dir ràpid i t'ennuegues xD) és la mancança de profunditat. Si he volgut parlar d'aquest tema és perquè cada cop hi ha molta gent superficial, és a dir, que es fixen només en el físic i pot arribar a crear una obsessió (com a la sèrie aquella que fan ara a tv3, nip/tuck que és una mica forta), l'altre dia una professora ens explicava(sí, de tan en tan estic atenta a classe! Encara que diguin que em passo el dia badallant, cosa que no negaré xDD Però això no ve al cas) que abans estava de moda tenir poc pit, i que hi havia gent que en tenia molt i tenia un complexe tan gran que s'arribaven a operar per treure-se'n! Em vaig quedar de pedra... Us n'heu adonat de que estem seguint les modes que ens imposen les grans companyies i tot això per forrar-se a costa nostre?! Per no sentir-te marginat, diferent, anormal, perquè els altres t'acceptin, per sentir-te algú que destaca, quan en realitat són uns dels èssers més patètics que hi ha? Que no dic que estigui malament fixar-se en el físic, però això no ho és tot en una persona, ni molt menys. Bé, això és tot el que volia dir.^^

9 comentarios

NaU -

Ei estudia filo deu ni do com li fots

Jun -

Si senyora, tens tota la raó del món... i saps qui passa de les modes? Els avis!!

Ahh, els avis! Un pou d'intel·ligència.

Ran -

Doncs teniu molta raó (no en això de fer la carrera de filosofia, eh? xD). La bellesa no l'hauria de determinar una multinacional, els polítics, els corrents artístics o el teu cap (de feina ^^), però la gent es deixa influir per aquesta visió molt global i estesa dels gustos de la persona. Tu ets qui decideixes amb qui vols estar i no t'han pas de dir amb quin tipus de noi o noia has d'estar, cadascú hauria de tenir la seva concepció d'un "bon físic" sense deixar enrere, ni molt menys, el caràcter de la persona, que, al cap i a la fi, és el que fa que de debò t'agradi una persona i hi vulguis matenir una relació d'amistat o de parella.

Lonnia -

No m'agrada gens la filosofia XDD

znake -

M'acabo d'adonar que sempre esteu reflexionant.. Per que no feu la carrera de filosofia? xDD

Lonnia -

Vaig llegir no se on (al diari, em sembla) que Espanya és el país europeu on més operacions de cirurgía estètica es fan. La veritat és que no ho puc entendre, cadascú és com és, no és un tros de plastilina que moldejem com volem, no entenc la gent que passa tantes vegades pel quiròfan que gairebé tot el que tenen és artificial. El teu còs també ets tu! I encara és més ridícul si tot això ho fas tan sols per seguir la moda, quan les modes canvien constanment. Déu ni do la societat en que vivim, quins valors ens dona i quina pressió exerceix sobre nosaltres.
I en fi, d'altra banda, si que és veritat que el més important d'una persona és el seu caràcter i personalitat, però també conta una mica el físic, no ho negarem. No ho sé, tot és un conjunt, inseparable. Trobo, a més, que si la persona et cau bé tu també la veuràs bé, més quan els criteris de "bonic" o "lleig" són tan relatius, i el que pot ser lleig per una persona pot ser molt bonic per una altra, i viceversa.

znake -

Lo de les modes i destacar.. juas, aixó mai m'ha agradat.. jo li trec la marca a tota la roba xD I destacar.. procuro no fer-ho xDD
S'ha de contradir a tothom ò.ó
Sobre lo del físic... no se.. mai em fixo en res xD Només en les coses criticables xD

Ereza -

Estava dient... Que jo, personalment, prefereixo una persona amb bon caràcter i "mal" físic (pse, personalment, jo em conformo amb poc xDD) que una de molt maca físicament però idiota...
Bastant sovint una cosa exclou l'altra... però sempre hi ha excepcions :P El físic és només aparença, i ja diuen que "les aparences enganyen"...

En fi... Feos al poder!! x'DDDD

Ereza -

Quanta raó que tens... Si és que ja et val, no deixes cap part en aquest articles per dir la meva xD I és clar que són modes... No sé, crec jo que sí, et pots fixar en el físic, és clar... És una part més de la persona, però no el més important.

En fi, després segueixo, he d'anar a classe...