Blogia
Supralunar

Actualitzar o morir

Actualitzar o morir A molts bloguers i webmasters ens passa, que has d’actualitzar de tant en tant, però mai trobes el moment, o potser no tens cap idea, o potser no en tens ganes... Tot i que sempre hi ha alguna excepció Però és actualitzar o morir, ja se sap, per exemple en les llengües, si no estan "en moviment", si ningú les usa, acaben morint, és per això que us demano que si estimeu el català no el deixeu d’utilitzar mai (ehm... ja me n’he anat per les branques ^^U), per cert, m’han regalat el disc "enamora’t en català" i està molt bé! Hi ha una cançó dels Lax! És un CD de cançons d’amor "antigues" i un altre de més recents. Uf, com m’agrada fer publicitat xD

Aquesta nit- Lax’n’Busto

No sé com dir-te
que em crema ja massa l’espera,
sobren paraules, mirades,
cerveses i festa.

Veig llum als teus ulls
que són foscos color de la nit,
i són ells els que em diuen
el que els teus llavis no em saben dir.

No vull prometre,
ni vull comprometre els teus somnis,
però les coses no són
tal com les imagines,
hi ha cops que tu sents que
una força t’estira, i te’n vas.

El passat és ple, i el futur és buit
no hi ha res que passi si jo no ho escric
només vull que ser teu per aquesta nit
i néixer al teu costat demà al matí.

Diuen que cada nou dia és una nova vida
que la llum del matí guarirà aquesta nova ferida
i les coses seran com van ser unes vides abans.

Perquè no seré jo qui manegui el destí,
que tu creus que a la fi
vas trobar-te amb el teu marit.

I és que jo no entenc, per què tanta gent
dels desigs en fan somnis, però no s’atreveix
Potser és cert que hi ha cops en que jo mateix
no goso a fer el que faig, aquesta nit!

Però el passat és ple i el futur és buit
i les coses no passen, si no les escric.
Només vull que ser teu per aquesta nit
i néixer el teu costat demà al matí
i néixer el teu costat, aquesta nit!


Vinga, dedico aquest post a la Sílvia (perquè sé que aquesta cançó t’agrada molt) i a en Jun (perquè de tant en tant es passa per aquí xD ie, que estàs fet tot un artista!) I a veure si actualitzo més sovint (que va a ser que no) xD

8 comentarios

amanida -

caram caram! :p

Lonnia -

Doncs si parlem en català, no tindria que ser res, hauria de ser tot XDDDD

Rafa -

una web molt fashion :)

Ereza -

us demano que si estimeu el català no el deixeu d'utilitzar mai --» Sí, clar... Ho diu algú que no li dona la #~€~·@ gana de posar-se el Messenger en català i que ja li està bé en castellà... xP Però per ser tu t'ho deixo passar xDD

La frase aquella tindria que ser: "Parla sense vergonya, parla en llibertat, i si m'equivoco, torno al castellà" xDD --» Eh, això és meu! xDD

El disc aquest me'l volia comprar, però no hi ha ni diners ni ganes, o sigui que... xD

znake -

La frase aquella tindria que ser: "Parla sense vergonya, parla en llibertat, i si m'equivoco, torno al castellà" xDD Se m'ha quedat la frase... xD

Es la temporada de veure videos de dialectes? xD Tse.. els dialectes nomès estan formats per gent vaga que no sap pronunciar una lletra i cambien la pronunciació de la paraula.. després ho van pegant als altres i el dialecte es fa oficial >.< xD

silvia -

encatada =ment, jun!!!^_^jeje

gracies hermi karinyu x dedikarme la kanso!!!:P jo tb testimo ^_^ wapaa vull un fill teu, vente pá ká ke te voy a camelar JAJAJA (eiiis, axo no es by silvia, sino... by una "friend" nostre jajaja)

pos nose ke dirte... parla sense vergonya, parla en llibertat, i per començar.. parla en catala!!!

potser si kestaria be fer la ong ke em kreat a socis, no? ;) (x ki no sap de ke va la kosa, o sigi, tots xDD) un exercici de socials aviem de fer una ong i nem "fet" una x defensar el catala!!!

menuda parrafada ke fotut, xdoneu xDDD

Ran -

I parlant del català (que te'n vas de tema! ò_ó), avui he vist un vídeo que n'explicava els dialectes xD Per cert, jo aquest CD el volia però ma mare no me'l va voler regalar :3 xD En fi, Hermi no abandonis el blog, que (en el fons?) t'estima molt! ^///^

Jun -

Uoooooooooooo!!

Quina emoció!! Una actualitzció Hermitica!!

Ostresss i tant que m'hi passo per aquí molts cooops!!

Molt de gust, sílvia! Jo tb escolto als Lax XD