Blogia
Supralunar

Va per tu

Va per tu

Volies un premi per haver-te llegit tots els rollos que he escrit en el blog? Doncs mira, te’l dedico.
Ja sé que tampoc és gaire, però menos es nada. XD I bé, què dir d’aquest gentleman?
A part de que es va acabar la pizza? XDDDD
ostres, és que no vull caure en les coses típiques que es diuen.
Uff, que malament se’m dóna això xD
que gràcies per escoltar les meves rallades i tal, ets molt bon tio,
encara que et posis al nick un comptador de dies per la sele pq certa persona tho diu XD
ostia puta, si només estic dient coses dolentes!! XDDD
que em ric molt amb tu i les nostres converses són molt "interessants",
que em preokupo per tu, no sóc xafardera sinó interessada XDDD
(aix, jo no sé què sona pitjor! XD)
i que demà sabré si he aprovat història i estic nerviosa :S:S

Com que sé que odies el manga no posaré una imatge que no t’agradi, evidentment, així que he buscat alguna altra cosa.
Posar el Marilyn Manson no quedaria molt bé amb l’estil del meu flog (osea!) així que millor poso un quadre molt bonic i si no t’agrada, se siente. És de Vermeer, un pintor barroc dels Països Baixos. I bé, el que sí que t’agradarà és aquesta cançó, tot i que no té molt de sentit posar-la aquí perquè ja te la deus saber així me’n recordaré jo i de pas entenc el que diuen XD

"the Phantom of the Opera" Nightwish

(Christine)
In sleep he sang to me
In dreams he came
That voice wich calls to me
And speaks my name
And do I dream again
For now I find
The Phantom of the Opera is there
Inside my mind

(Phantom)
Sing once again with me
Our strange duet
My power over you
Grows stronger yet
And though you turn from me
To glance behind
The Phantom of the opera is there
Inside your mind.

(Christine)
Those who have seen your face
Draw back in fear
I am the mask you wear...

(Phantom)
...It´s me they hear.

(Togheter)
My/your spirit and your/my voice
In one combined
The Phantom of the Opera is there
Inside your/my mind

He´s the Phantom of the Opera
Beware the Phantom of the Opera

(Phantom)
In all your fantasies
You always knew
That man and mystery...

(Christine)
...With both in you

(Togheter)
And in this labyrinth
Where night is blind
The Phantom of the Opera is there
Inside your/my mind

(Phantom)
Sing, my angel of music!!!

 

1 comentario

Xavi -

ooooooh :D

gracies ^^

vermeer em sona d'algo, potser quan vaig estar a holanda, vaig veure un cuadre d'ell a algun museu, o fins i tot aquest mateix :O

qui sap ...

en tot cas, jo també em preocupo per tu, i penso que ets genial.

moltes gracies x2 :D

deww