Blogia
Supralunar

Sorry and thanks

Només volia demanar disculpes a dos persones que m'estimo molt i que crec que els hi he fet mal... No sé pk escric això si no crec ni que s'ho llegeixin però suposo que així em sentiré millor...

-Ereza: ho sento, sento haver-te fet perdre el temps, sento no haver-te sabut estimar i sento haver-te putejat tant... segurament em deixo alguna cosa però en fi... que ho sento molt, t'agraeixo molt tot el que has fet per mi, no ho oblidaré, gràcies x haver estat al meu costat i espero que siguem amics x molt d temps...

-Sílvia: sento no haver estat gaire sincera amb tu, a partir d'ara intentaré explicar-t'ho tot pk.. ets la meva millor amiga, i mira que em costa admetre-ho (sóc així), gràcies per ser la meva amiga, gràcies x aguantar-me i sobretot gràcies x estar alli quan et necessito.

Gràcies x ser tal com sou!

4 comentarios

silvia -

ara em llegia axo i dik...

kina merda de misatge ke vaig skriure, no tenia res a veure... jo si ke sok egoista, smpre parlan de mi i dels meus problemes, kom si tu no en tingesis!!!

en fi karinyitu, ke o snto x lo plasta ke sok!! i a sobre jo et faig aguantar les meves paranoies am els nums el cher en toni i el xati!! x cert, avui tava al kotxe i le vist!!! jaja en fi, veus? ja hi torno, ke plasta ke arribo a ser...

ke o sento mol maka, intentare no parlar tan de mi i els meus desamors (Enkara ke se ke no o aconseguire xo.. el ke kompta es lintencio, no? ;) )

silvia -

olga, a vere si es vritat i ets + sincera am mi ^^. vinga, e tat parlan am una amiga sobre el tema "x" i em arribat a la konklusio d k fare l k avia planejat... si matrebexo, kla.

i morgullex k magis posat am les persones k + estimes. io tb tatimu mol wapiii!! (k)

Ereza -

Mira, pensant-ho bé (i ara que ja estic calmat)... Em sento ben orgullós de dir que això no ha estat cap pèrdua de temps, que com bé deies, "ha estat bonic mentre ha durat", i et ben prometo que mai oblidaré aquests moments, ni a tu (quan sigui vell ja em veig explicant-ho als néts xDDD). Només desitjo una cosa: que puguis ser ben feliç, i que tinguis uns bons amics (que ja els tens ;)) i, quan sigui el moment, un noi que t'estimi i que tu puguis estimar (segur que hi és, i no crec pas que tardi gaire a aparèixer, amb lo bona persona que ets). Tu et mereixes això i molt més. Petons de part de qui et considera la seva millor amiga ^^

Ereza -

> No sé pk escric això si no crec ni que s'ho llegeixin però suposo que així em sentiré millor... -> Mira, a mi m'importa el que diguis i el que sentis, siguis o no la meva nòvia... I no et disculpis més, coi. Simplement has fet el que creies convenient i punt. Jo també estic fent el que vull fer ara mateix... Però em fa gràcia que, com sempre, les coses no són mai com les imaginaves. I si no t'ho repenses, et ben asseguro que jo tampoc t'oblidaré mai.