Blogia
Supralunar

Qui ets tu?

Qui ets tu? Em vas treure tot el que tenia, la il·lusió, tenia por, por de no despertar mai més, de no ser aceptada, d'estimar, de no ser estimada, de que em rebutgessin, de dir el que sento, por de les relacions, por de la gent, POR DE VIURE.

Potser t'atribueixo massa mèrits, com m'agradaria poder dir-te que en la meva vida no has estat ni seràs mai RES.

Però no és així.

Així que només em queda desitjar-te que el que et queda de vida sigui millor que tota la que has malviscut.

[[¿Qué hay de malo en perseguir tus sueños?
¿Qué hay de malo en soñar despierto?]]

- A tu et deuen haver trencat moltes il·lusions...

No solo se vive de ilusiones.



1 comentario

Leneta_fuyuko -

Woh
No se k dirte noiaaa

Weno ia vaig parlar prou laltre dia...


mira!
Si pases per minijuegos
juga akest joc,
i et servira per practikar
una mika de geografiaaa

i vicia molt jijiji


es diu:

"Know your World?"


petsnets

makaaaa


arewwww