Blogia
Supralunar

Que jo era un grapat de neu que es va fondre mirant-te

Que jo era un grapat de neu que es va fondre mirant-te

TERRA BAIXA - Àngel Guimerà

MANELIC: Marta! Ai, Marta!... Si jo no et puc matar, no, perquè t'estimo, Marta! T'estimo! I t'estimava des d'allà dalt, al pujar tu, que jo era un grapat de neu que es va fondre mirant-te. I t'he estimat encara més al venir a trobar-te, pobre de mi, davallant a salts, com l'aigua dels cims a ajuntar-se amb l'aigua del mar, que diuen que és amarganta! Que ho siga, d'amarganta; que ho siga; ella atrau com tu m'atraus a mi; perquè et desitjo i t'estimo, Marta!

5 comentarios

Anónimo -

Algú em pot dir el que posa a la última línia del text de la foto? No es llegeix bé

Mersii

Olga -

Merci per comentar!!

Wooowoooh!
En Moskii! XDD A vere si aquest dissabte ens veiem!!!

David, sí, ja vaig veure el teu treball xDDD mira que posar al vocabulari l'hule xDDD és que m'estava partint, ains...

TRanqui Laura, sé que un dia o altre te'l curraràs XDD al igual que faràs la web jojojo (sisi, et faig pressió).

Petonss!

Lonnia -

M'agrada molt la imatge >_<
(fa temps que no posava cap comentari, i ara tampoc m'hi he lluit gaire ^^U)

Rukawa -

Terra Baixa... no m'ho vaig estudiar gaire, ja k em vaig matar amb la Plaça del Diamant... i clar, doncs ja no hi havia ganes de currar-se l'altre llibre xD

PD: el Cloud i L'Aeris *.*

www.fotolog.com/sergi_moski -

http://fotolog.com/sergi_moski

el k dones per inposible O.o' mira aki estik eskrivin a la olga jejejeje =D

XD

buaaa avui he fet un examen de kimika tope de xupat ñiñi!!

bueno un salut

i un kiss dakells pijos ;)

moski* http://fotolog.com/sergi_msoki