Blogia
Supralunar

Formateig

Formateig Aquests dies no he actualitzat ni m’he connectat gaire a causa d’un atac massiu de merda al meu pc.

Al principi simplement se'm tancava el Wordpad, jo feliçment creia que era un error del windows, més endevant van hackejar-me, un noi molt simpàtic, que hem preguntava el temps que feia a la meva ciutat i m'obria i tancava la disquetera: un, dos. un, dos. Però vaig demanar-li que marxés, que si el meu pare ho veia em mataria i va tenir l'amabilitat de no tornar a aparèixer (quines coses!). Una vegada també vaig analitzar-lo i trobà 100 virus, i vaig reinstal·lar el windows perquè no n'hi haguéssin amb uns resultats extraordinaris: els virus seguien allà i jo havia perdut la meitat dels meus arxius i d'altres coses útils com el buscamines.

Bé, però últimament havia arribat al seu límit: tenia un virus que m'impedia canviar el fons de pantalla, un altre que m'impedia obrir els programes, un altre que m'instal·lava més virus, un altre que posava direccions estranyes a l'explorador, un altre que feia que es desconfigurés i per acabar-ho de rematar havia caducat l'actualització de l'antivirus. Va ser molt dur, havia de guardar totes les coses de vítal importància i despedir-me de les que no havia sabut guardar, però finalment vaig decidir-me: era formatejar o morir. Vaig haver de tocar molts botons i configurar coses totalment a cegues, únicament seguint una guia d'aquestes que trobes per internet. Obviament ara tot va molt bé, si no fos perquè no sé configurar el so, el mòdem no anava i hem hagut de trucar el tècnic, i que estic sense antivirus.

8 comentarios

Hermi -

M'has enxampat, sóc una maltractadora d'ordinadors.

Rukawa -

què li fas al pobre ordinador? és normal que t'entri algun virus, però tants...xDDD en fi, almenys ja ho has solucionat xD.

Hermi -

XDDDDDDDDDD Que bo, tens raó, era el CD, no sé on tinc el cap últimament ;P aix, ets un encant Ran n_n

Hermi -

XDDDDDDDDDD Que bo, tens raó, era el CD, no sé on tinc el cap últimament ;P

Ereza -

Linux.

"i m'obria i tancava la disquetera"
Deus ser la primera del món a qui li fan xDDD Serà el CD, no? xD

PD: Feia temps que no escrivia, seguiré llegint =P

Ran -

Jo ja pensava que no tornaries a actualitzar T_T

Bé, encara sort que ho has pogut salvar tot. Ara intenta que l'antivirus no passi la data de caducitat (com passa sempre amb els meus iogurts)

Hermi -

Ho vaig gravar tot, no et preocupis ;)

Sheikah -

Ains, quines coses que et passen o_o.

En fi, sort que ja has pogut arreglar-ho. Espero que no hagis perdut gaires fitxers ó.ò