Blogia
Supralunar

Cites memorables d'un xino

Cites memorables d'un xino

Bé, fa segles que vaig escriure això però no recordo bé perquè no ho vaig publicar, així que ho faig ara XD
A mi em fa molta gràcia

"L'aguacate em posa... vermella"
Hermi

(La Clàudia portava una bona estona fent la mateixa broma d'amagar les coses de valor i donar-les després)
-¡Se va a cagar! - digué l'Hermi mentre li pilla el moneder.
- Doncs a mi m'ha dit que anava a fer pipi -contestà en Bixo saviament.
Als dos els entra el riure i la broma se'n va a la merda perquè no poden parar quan al cap d'un quart d'hora la Clàudia surt del lavabo.

Després de veure's tota l'ampolla.
- Ostia, però si té alcohol! - digué en Bixo observant l'ampolla.

Clàudia imitant en Bixo: I vaig quedar primer del meu cole en natació
Hermi imitant en Bixo: Jo de petit jugava a la petanca!!!
Bixo: No, això de gran! De petit feia natació!

Bixo:Jo no estic borratxo!
De cop, s'entrebanca i s'agafa a la cantonada xD

0 comentarios