Blogia
Supralunar

Track 7

Track 7
Concreté la fecha de mi muerte
con satán, le engañé,
y ahora no hay quien me pare,
ya los pies.

Razonar es siempre tan difícil para mí
¿Qué más da?
Si al final todo me sale siempre
bién del revés.

Naci un buen día,
mi madre no era virgen.
No vino el rey,
tampoco me importó.
Hago milagros,
combierto el agua en vino,
y resucito si me hago un canutito.

Soy Evaristo, el rey de la baraja,
Vivo entre rejas, antes era chapista,
los mercaderes ocuparon mi templo
y me aplicaron ley antiterrorista.

¿Cuánto más necesito para ser diós?
¿Cuánto más necesito convencer?

Y perdí la cuenta de las veces que te amé,
desquicié tu vida por ponerla junto a mi.
Vomité mi alma en cada verso que te di.
Olvidé, me quedan tantas cosas que decir...

Por conocer a cuanto se margina
un dia me vi metido en la heroina,
y aún hubo más, menuda pesadilla,
cruzificado a base de pastillas.

Soy Evaristo, el rey de la baraja,
Vivo entre rejas, antes era chapista,
los mercaderes ocuparon mi templo
y me aplicaron ley antiterrorista.

¿Cuánto más necesito para ser diós?
¿Cuánto más necesito convencer?


Ara direu: des de quan t’agrada aquest tipus de música? O_o doncs mira, no ho sé, m’agrada aquesta cançó i ja està xD Tampoc n’he sentit gaires.

6 comentarios

Hermi -

Uff, ja fa temps que vas contestar però ho acabo de veure ara, però gràcies igualment. Actualment estic molt enganxada a Extremoduro :P

Gryphus -

Eis! He flipat veien akesta canço per aqui, no sabras qui soc, soc un company de l'adagio. Jo si que se quina es la lletra d'aquesta canço... Es un grup de Rock molt conegut per tots els que ens agrada una mica el rock.
El grup es diu EXTREMODURO y la canço es JESUCRISTO GARCIA. Diguessim que casi es la canço insignia d¡aquest grup. Si us agrada la lletra, proveu a baixarvos-la, pero no us recomano que us baixeu res mes... perque dubtu que us agradi gaire, a vegades son molt durs... xD
Inga, espero que us agi ajudat. Ad1!!!!

Hermi -

Uix, ho sento, tinc la mania de no contestar els comentaris XDD
Que antipàtica XDD
A veure...
La cançó és d'Extremoduro.
I no en sé res més! XDDD
Sip, jo també trobo que queda millor, tot i que potser el fons aquest cansa ja.. xDDD
I si em somieu que sigui per fer coses boniques !! XDDDD

Ran -

Hola!!

Uoh!! Saps què? T'ho havia de dir xD Avui has sortit al meu somni ^^ però he patit molt, no era gens agradable el que passava T__T En fi, ja donaré detalls més endavant (si no se m'oblida xD que tinc memòria besugo ^^u).

No sé per què però em sembla que ja vaig escoltar aquesta cançó. Està bé, per desgràcia aquesta és la realitat de massa persones. En fi, una lletra radical però instructiva jeje

Ah! Ja era hora que actualitzessis, eh? ¬¬ La Lonnia té raó ù_ú (Tot i que jo m'hauria d'aplicar el mateix conte xDD).

Rukawa -

M'agrada la lletra... ja em diràs kina és i me la baixo..xDDD

I shi, el canvi d look ta currat, fins 1 altra! ;)

Lonnia -

Holaaa!!! Jo també ho he pensat, aquesta cançó es diferent de les que t'acostumen a agradar, o aquest article es diferent dels que acostumes a posar, en general XD Però millor, varietat, a més ja tenia ganes que actualitzessis, jeje. Quin canvi de look el blog, m'agrada, m'agrada. Weno, ja parlarem per msn, adewww ^^