Blogia
Supralunar

Botifarrada a la Hispanitat!

Botifarrada a la Hispanitat! Un episodi més de la meua vida i miracles XDD

Vam quedar a les 10:30 i el concert principal era a les 2 xDD
Em vaig posar la meva estelada de capa (hehe) i vam anar a ballar ska amb un grup conegut a casa seva xDDD després vam fer un descans x nar a beure aigua (d'una font XDD),
i hi havia uns tios que ens van tirar la canya, llàstima que anessin tajats,
els tius estaven tant malament que van carregar-se una cadira xDD
després vam anar al concert de després (un altre grup superconegut.
Vam tornar a descansar (i tothom em deia: visca catalunya lliure! o: a on la has comprada? k wapaa o tonteries, com un que va i em diu: viva españa! i em giro i es feia el longuis XDD)
i van fer una espècie de manifestació del PP on deien:
bolleras a las pateras! El culo es para cagar! Los gays, alcoholicos, drogatas en lugar de intentar ser reinsertados en la sociedad a la camara de gas! i gilipollades varies xD
I quan per fi feien el concert d'obrint (a les 2 d la nit XD imagina't com estavem) uns tios de negre tapats fins dalt van cremar una bandera espanyola O_o van dir que els del pp eren uns neonazis, etc.
i van començar a encendre vengales (i jo amb l'estelada de poliester, que crema que no vegis xDD) total que anava d'un cantó a l'altre evitant el paio de les vengales que a sobre quan m'ha vist s'ha posat a riure i a fer mirades assassines O_O al final, però, una amiga em cobria xDD deia: salvem la bandera!! i tots: siiiii i ella: no, deia la de l'Olga eh... xD

Quan va acabar vem nar a fer el friko amb uns tios que també eren molt frikis i vam fer un partit de futbol amb ampolles de plàstic XDDD
però d'aquelles d 10litres o així XD i... juer com m'enrotllo xD això de passar-me la tarda estudiant no em prova XD per cert això de l'ska mola per com es balla, empenyent a la gent xDDD però hi ha gent que s'aprofita! Hi havia un tio que m'anava sobant ¬¬ i marxava i em seguia T_T sort que al final el vaig perdre d vista! k no és k no m'agrda k em sobin (he) però no em feia el pes akell tiu juju, aix però què coi estic explicant? Algú ha arribat fins al final? xDD si és així diga-ho i t'enviaré un premi xDDD

Conclusió: la única lluita que és perd és la que s'abandona! (no té gaire a veure amb el text, però bé ^^U)

3 comentarios

Xavi -

jo vull aquest premi, he arribat fins al final xD

블๑¤ ºº»«ºº §ï¦vÍâ ºº»«ºº¤ -

ei preciosisimaaaa!!!

km stas carinyuuuuuuuu? ara me enrecordat del teu blog i le mirat per veure si havies actualitzat... i si!!!

bua tia ni ke o diguis!! el concert va ser la puta ostia!!! pero no se si em va agradar mes els concerts i el tiu de les bengales o els tajats i els meus frikis!!!

visca el rooooooos!! aix stas bonisim cabron :P xo el 4 no sta geeens malament... i... lo dahir... ai no se, stik feta un embolic!!!(ostia, i axo es una novetat en mi? XD)

en fi, deixo denrollarme en parides ke no importen a ngu a part de mi xDD

vinga nanit makiximaaaa(K)(K)(K)(K)!!!

Jun -

El culo es para cagar?? Hahaha quin lema més fatal! XD

Hermi wapa! Fa molt que no se res de you! Que te kuents??