Blogia
Supralunar

Et penses que per repetir 25 vegades el mateix serà més cert?

Et penses que per repetir 25 vegades el mateix serà més cert? Hi ha gent molt cabuda, per això es pensen que si insisteixen molt en una cosa, encara que sigui mentida serà cert, si és que som uns cabuts!! Sempre creiem que tenim la raó, però hem de saber rectificar, equivocar-se és d'humans i ara no hem vingueu amb el rotllo de que no ho sou xD Sigueu el que sigueu rectificar és de savis ! xD La frase del títol és una de les grans frases del meu estimat profe de matemàtiques (estimat ara perquè m'aprova, si em suspengues d'estimat res jajaja, que per cert a veure si algú supera el nostre rècord de només 5 aprovats crec que era juju), en fi, que estic d'examens i haig d'estudiar (xDDDDDDD) ¬¬ que va en serio, de què rius? ¬¬## ^^UU sort a tots els que estiguin com jo! Que els pronoms us acompanyin! Ah, no, vull dir... que la força us acompanyi (i no perquè aneu al vàter, que si voleu també, però no ho deia per això... malpensats!)

5 comentarios

Ran -

I quants cops se li ha de dir això a la persona perquè ho entengui? xD Com més ho dius, més saps que és mentida i menys ho vols reconèixer xP

silvia -

aah x cert, el minim nombre daprovats va ser 3!!! el 3, jo i lalba :P

silvia -

hola wapixima!!!

avui: tots al tren¿? NO!!! tots a la fira!!!

jaja, ke x paranoika jo :P

dona, ara auriem de dir 35, no? nooo, millor 75!!! km esta el nen :P:P:P aiiix (bava) el 7 eeeeh no el 3!!! x si no kda klar ¬¬"

veieu? ke + paranoika ke jo am els meus estimats numeros no ia ngu jaja

en fi, ke avui a la firaaa!!! :P (em repetexo + kel kijote xDD)

weno petons wapà!!!

ereza, ara em paso pel teuuu!!!

Hermi -

paranoic? Però què dius?!! Jo paranoica?!?! òó JOOO?! xD

Ereza -

Quin missatge més paranoic xDD

Apa doncs, a estudiar xP

(hauria d'anar al lavabo... xDDDD)