Blogia
Supralunar

El meu institut

El meu institut El meu institut és la pera, fa uns 5 anys que el varen construir i ja hi ha goteres, i la gran solució és posar-hi una paperera XD Les parets de les classes no estaven pintades, solució: pintem-ne només una per classe xD Tenen un mètode per que ens portem bé que és posar partes (uns paperets que són unes faltes que quan n'acumules uns quants t'expulsen primer uns dies, després una setmana...) que la majoria de professors no saben com van i s'equivoquen al posar-los xD Els esborradors... els esborradors els van robant els professors per portar-los a les seves classes perquè no n'hi ha, i això que hi posa el numero de classe en gegant. Les finestres cauen i de tant en tant obren algun cap (xD), han posat una mena de persianes, però com que donen al patí i sempre estan donant pilotassos es trenquen i els has de moure un a un (són uns ferros malposats verticalment, tipu barrots, que giren), per entrar a l'institut hi ha dues maneres, una que és una rampa i una que és passar pel patí, i sempre ens fan passar pel patí, que has de passar per darrera la porteria de futbol i sempre havies de correr per no acabar malferit xD i els molt espavilats posen una paret reixada d'akestes xD cada cop s'assembla més a una presó! I com que el pati és tant petit ens deixen sortir a 3r d'eso amb un carnet que només el tenen els que "es porten bé" que consisteix en una cartolina amb una fotografia enganxada i el segell del centre xD Com que ara hi ha la llei aquesta de que si en suspens 3 a repetir aproven a la gent amb estrelletes xD que vol dir que és un suspens en realitat, perquè clar, si repetissin 40 haurien de posar barraques o quelcom xD En fi, que com tots els instituts (suposo) té moltes coses per explicar.

5 comentarios

silvia -

olgaaaaaa ets la millor!!!

to as currat moltiiisim!!!

mas fet riure caxo i a karkajades am lo de les goteres, lo dels carnets, lo dels borradors...
ets "da best 4ever!!!" xDDD viska els pijos xDDD (ironia!!!)
en fi, ke a guardarse la veu!!!
el nostre insti es el millor xDD visca els profes de plastica xDDD

Ereza -

O sigui... que és més o menys com la majoria d'instituts, no? xD

Hermi -

Pobreta, quin ensurt caure d'un segon pis !Sort que no et va passar res ^^ El millor de tot això és que hi ha molta gent que hi vol entrar (a estudiar) i no poden perquè està ple jajaja, com deuen ser els altres per voler portar-los a aquest? O potser no saben com és (com jo, que m'hi vaig apuntar sense saber ni com era jajaja).

Ran -

Una cosa...la d'abans era jo xD ^^u...

Anónimo -

Increïble, el teu institut és pitjor que el meu xD No és per tu però...sort que no hi estic jo xD

M'ha sobtat això dels carnets jeje si això ho fessin al meu, els que en tinguessin rebrien per part d'altra gent...(sí, som molt amics aquí ñ.ñ). I els esborradors sempre són un misteri, desapareixen de sobte en més de 20 classes xD Això sí, després diuen que n’aprenguem dels profes... doncs com no surtis robant d’allà ^^u

Per cert! Vigila amb les finestres, jo en vaig trencar una per accident i gairebé caic d'un segon pis 8) :P He arribat a la conclusió de que a tots els instituts només serveixen per fer bonic (i ni això xD).