Blogia
Supralunar

L'amor

L'amor

Avui el professor de filosofia, un home que admiro profundament, ens ha dit que l'amor significa esforç. Que si creiem que es sent des del principi o no es sent anem errats (just el que pensava jo). Que si trobem una persona que ens ensenyi a estimar haurem fet un bon negoci.No he entès del tot el que volia dir, però sí que he vist que el meu concepte d'amor és equivocat. Ara la pregunta és, què vol dir estimar?

Buscant al diccionari* mireu què he trobat...

[s. XII; del ll. amor, -oris, íd.]

m [o f] 1 1 Inclinació o afecció profunda envers una persona. Amor de mare. Amor filial.

2 1 Inclinació o afecció profunda envers una persona basada en l'atracció sexual, però que sovint comporta d'altres sentiments.

No sé a vosaltres, però a mi em fa pensar molt tot això....

*Definició de http://www.enciclopedia.cat/

3 comentarios

Lonnia -

A mi sobre estimar em va agradar molt aquell article que vas escriure ja fa temps... http://hermi.blogia.com/2005/113001-estimar.php i bé, suposo que et diria més o menys el mateix que aleshores, i que es pot estimar de moltes maneres XP

Hermi -

Que bonic, però jo no em veig capaç d'enamorar-me així...

znake -

Doncs jo crec que l'entenc. Al principi jo no estava pas enamorada del panda, desprès d'un temps ho "vam intentar", i desprès és quan em vaig enamorar. Ell em va ensenyar a estimar, em va donar la mà per seguir endevant quan jo estava indecisa, i ara estic plenament feliç ^_______^

Però això del diccionari.. xD Ho deu haver fet un home, perquè a mi no m'atreu sexualment ningú.