Blogia
Supralunar

Tornada a la realitat


Ja sóc aquí, ja he arribat ...

aigua

Aquest viatge m'ha servit per adonar-me de moltes coses.
Per exemple que una manifestació fracassada rep el nom de concentració xDDDDD

Que per un trosset de sabó et poden clavar un pal. Que et necessito.

Ja aniré penjant algunes fotos!

[[Se van, ¿los recuerdos a dónde irán? Supongo que habrá un lugar donde permanecerán y seguirán.]]

y es entonces cuando tus promesas ya no sirven para nada,
cuando lo qué dices son solo palabras vacías.

6 comentarios

Olga -

Des de petitó? XDDD
I a on la vares veure?
ò.ó! Jo al llibre de filo i de salvapantalles d'un mòbil xDDDD

www.fotolog.com/sergi_moski/ -

menkanata akesta imatge, desde petito k em kedu enbobat miranla sniff

uenu maka k merxi per les perdudes menkantaaaa ^^

k tetimu muooolt

moski* www.fotolog.com/sergi_moski

na mika de publi XD

moski*

Olga -

Tens raó, pròxim viatge a Japó (no m flipo ni res!)

Deamar -

Veus que bé? Sem`re és bo viatjar, se n'aprén moltíssim. Aprofita-ho.

Olga -

Xiiiiiiii, ho celebrarem! I a veure si encara et queda ensaïmada, fem apostes? XDDD
Jojo, merxi per comentar-meee *o* jo tb t vai enyorar sniiif

Muas

(^.^) LeNeTa (^O^) FuYuKo (^.^) -

Xiiiii!! *O*
Perfi veeens!!
K tm trobat mol a faltaaar!!
Es nota mol kuan falta la teva presencia carinyuuuu
I sobretot el dia del meu niversari =(
Weno ket DISABTE ja ho celebrarem si puc oki^^
(^3) PETONETS!

I HEAL!!!