Blogia
Supralunar

Big concentration

Big concentration

Sota el lema del meu amic Oriol, tot el Campeny s'omple de saviesa.
(Em refereixo al del títol).

Avui estavem baixant les escales que ens porten al cel - o també dita porta que dóna al carrer- des d'on es veu el pati que està a l'aire lliure, es queden enbobats mirant-lo i al arribar al carrer diuen:
-Ostia! Està plovent!

Per què coi miren al pati si no són capaços de veure que està tot moll? Es nota que tenim un gran dot de l'observació.

I avui per fi s'acabat piscina, el trimestre que ve toca catejar socorrisme (a l'últim examen teòric vaig treure un 3 tot i respondre la meitat de preguntes bé, qui els entengui que els compri).

2 comentarios

Hermi -

Merci prexiosa per comentar!!! n.n

Jo tmb tinc ganes de veuret!! Prò estan d'examens a penes tinc temps, quan acabin el primer que faré és quedar amb tu! xip xip. I miss you T.T
A veure si avui ens veiem ni q sigui una estoneta!

És que a mi no se'm dóna tant bé la lògica com a tu, snifff...
però ja et demanaré ajuda si veig que no me'n surto, jeje.

Petooooooons!! I merci! Tstim!

(^.^) LeNetA (^o^) FuYuKo (^.^) -

Wolaaaa preciosaaaaa!!!
Com k m'aburria moltiiiiiiixim he pensat...nem a ferli una visita al blog de la olgaaa!!!!!
i aki estic xD dient les parides k sem pasen pel cap, per escriure alguna cosa...
Weno i k dirte?? pos k fa molt de temps k no et veig TT_TT
Concretament una setmana xD
Noia esk et veig mooolt de tnt en tant...i kuan eet veig estas amb certa persona...i no podem parlar mai u.u'
Avera kuan kdem algun dia tu i jo >.< k per algu tik aki!
K fa mol de temps k no m'esplikes re...i jo tmb et vull contar cosetes!!
Aiiii señooooooooo!!!
i weno, k noia k akest trimestre aprovaras sucurrisme!!!! ja veurs dona! tu k tens capacitats per aprovar ho potsa feeeer!! nomes es posari ganes....i....LOGICA!!!...on s'es vist k hagis d'aixekar les cames enlaire a unburraxu....u.u'
Bé! si necesites ajuda amb aixo de la logica ia mu diras xD
Wo dons, preciosa...k no se k mes dir..k ma mare ma manat k l'ajudes a pujar la compra i se me na nat l'inspiracio....

Weno en tot cas...
Ja parlarem amuretaa!!!!

(^3) besades i abraçades! (^3)