Blogia
Supralunar

Interesos? u.u ara ja no

Interesos? u.u ara ja no A veure, aquests dies he estat malalta i a altes hores de la nit em vaig posar a escriure un text pel blog que parlava de com n'és d'interessada la gent, però com d'inevitable  és ser-ho a vegades.
Però no sé si és que tenia alucinacions i enlloc d'escriure aquí escrivia pel msn, o simplement S'HO HA MENJAT BLOGIA. Per si a algú li ha quedat el dubte LA IMATGE NO TENIA RES A VEURE AMB EL TEXT, tot i que si l'haguessiu llegit potser hi haguessiu trobat el seu què. ¬¬

4 comentarios

Rafa -

Uoo! Doncs hagués estat interessant llegir sobre aquest tema.. jajaj jo tampoc entenc la imatge però m'agrada. Segur que la vas possar per alguna cosa, les coincidencies no existeixen.
Muaks muaks!!!

Hermi -

... Res, que vaig escriure un text però se l'ha menjat blogia XDDDDD

Sheikah -

El tio diu I HATE YOU perquè el mirall el reflecteix. Llavors vol dir que no s'agrada, o que no li agrada que ensenyin tal i com és. Però, ¿a qui odia? ¿Odia el mirall perquè li reflecteix la realitat? ¿O s'odia ell mateix?
I, Hermi, ¿on són, els interessos?

Rukawa -

Dec ser idiota, però no ho entenc.