Blogia
Supralunar

SORP...FELICITATS!

SORP...FELICITATS!

Fa poc va ser el meu aniversari, i bé, tot i que aquell dia em van fer força cas els meus amics no em van regalar res. I bé, jo pensant que ja ho farien (sempre tardem un ou en comprar els regals XD). El dissabte jo tenia pensat fer una migdiada i després quedar amb en Sergi una estona, i per la nit amb els amics celebrariem el meu aniversari (celebrar consistia en convidar-los a una shisha). A les 9 havia quedat en teoria amb el meu pare per sopar, però eren dos quarts i en Sergi em va dir que s’havia deixat uns apunts a casa de ma mare, però li vaig dir que no, que els tenia a casa del pare i aleshores em va dir que s’havia deixat un CD a casa la mare (XD), com sempre, jo abassallant-lo a preguntes: i per a qui és el cd? i on te’l vas deixar? i et corre molta pressa? Després d’haver resolt les meves qüestions vam marxar cap allà. La meva mare m’havia dit que hi hauria gent a casa, per tant vaig pensar que fora convenient trucar al timbre, i en Sergi aclaparat: que nooooo, no truquis al timbre. I jo protestant, que per quin motiu no podia tocar el timbre de casa meva i tenir consideració amb la meva mare, i després d’escoltar les meves repliques (em va semblar que tenia ganes de pegar-se amb la porta XD) vam arribar al portal de casa meva, i al entrar jo, com que m’havia dit que el CD era a la meva habitació vaig anar cap allà i ell: noooh, tinc set! i jo: weno, pro primer busquem el CD! i ell: QUE NOOOOOOOO, QUE TINC SEEET! i quasi m’obliga a anar al menjador/cuina.

 

Allà m’hi esperaven tots a les palpentes per sorprendrem i certament ho van aconseguir, em sembla que em devia quedar uns 5 segons petrificada, sense poder mourem del lloc i tot seguit agitant-me sense parar, com un aucellet que intenta emprendre el vol XD I bé, vam menjar un pastís mooolt bo de nocilla i gelatina de maduixa ^o^ i em van fer regalets!! Xiiii, una postal preciosa amb tot de fotus i dedicatories dels meus amics >_< Tot fet a mà XD (bé, les fotos no). I una llibreta amb olor a menta (la meva Lenaaaa, el meu petit tresor! Bé, ella ha fet gran part de les coses xD) i un CD amb tota la música que m'agrada i la peli d'V de Vendeta (en Sergi ^^) i un braxalet i ... una cosa molt ínitma que no rebelaré pel meu bé XD Vam menjar el pica-pica que havien preparat i després vam anar al Malkavian on som clients habituals, vaig convidar a shisha (que certes persones s'hi estan viciant). El que més em va sorprendre va ser la quantitat de gent que hi havia! Merci a tots per venir i fer-me passar tan grata estona, us estimo!
I tot i que hi va haver gent que no van poder venir o no van ser avisats us estimo a vosaltres també!

It was more than I could would had dreamed. (a saber el que he escrit xD)

2 comentarios

Hermi -

Sorry!!! És que no m'ho esperava XD Com ja t'he dit ets extraordinariamentsupermegadolça! I t'estimo moltíxim!! Ja saps que els teus problemes són els meus problemes i que sempre estaré amb tu per intentar-ho ^_~ XD Petonets!!!!!

(^.^) LeNeTa (^.^) -

WEEEE xiiiii!!! ta vam fer la festa =D
jo i en sergi majoritariament ho vam montar, la claudia i en marti tmb hi van estar implikats una miketa! po weno la kuestio esk et voliem fer una megasorpresa! i ho vam aconsegui!!! pk clar! tu et mereixes el millor ^^ el meu tresor petito *o*
jejeje, no vegis! vaig reunir tots el amics k vaig poder!!!! hi havien de ser tots els teus amics!! fins i tot van venir en Jordi i l'Henar de barna!!! i el mes sorprenent de toooot!!! l'Uriiiiiii ^^
k maku *O*
el k mes em va fotre esk kuan vas entrar al menjador, no vas encendre el llum...i nosaltres alla k esperavem k entreries al menjador i encendries i nosaltres diriem...SORPRESAAAAAAAAAAAA...pero no...xD no el vas encendre...basicament et vas kdar paralitika xD i em sembla k mes de 5 segons...pk et vas estar com 5 segons paralitica amb el llum apagat...despres vam dir Sor..Felicitaaaaats!!! i et vas kdar 5 segons mes apralitika amb el llum apagat...i jo pensant...weno k??? l'encendras avui o dema??? xDDDDDDDD
pero be m'alegro k t'agues agradat i k t'ho hagis pasat mol be ^^ pk T'ESTIMEEEEEEEM!!!!!!!
be, el regal k et vam fer...ja se k no es un lloc adient per comentar...pero esk...xDDD era la ostia xDDDD...(per la gent k no ho sapiga...era una cosa provocadora, sexy, i dolça xDDDD)
WENO REINA! deixo k llegeixis el meu extraordinariamentsupermegacomentari i k disfrutis de la meva super paraula k macabu d'inventar (extraordinariamentsupermegacomentari (xD parida xDDD))
AREW PRECIOSAAAA!! titiiimuu(^.^)

(^.^)LeNeTa FuYuKo (^3)kisussss