Blogia
Supralunar

Sofà golafre

Sofà golafre Quan era petita, sempre tenia la impressió que ens els sofàs s'amagaven grans tresors,
més que res perquè posaves la mà entre els coixins i anaves trobant coses XD
Des de miguetes fins a joguines, de vegades anaves trobant peces dels Ous kinders
i de totes les que tenies intentaves montar alguna cosa XDDD
En fi, al que anava, el que no m'hauria imaginat mai és que existien sofàs golafres.
Tot a començat aquest migdia... m'anava a calçar per sortir quan...
només hi havia una xancleta!!! Aleshores després d'observar el meu voltant
vaig arribar a la conclusió que podrien estar sota el sofà, és més, que havien d'estar allí per ous.
I bé, miro a sota del sofà i...
se'm van quedar els ulls com unes taronges!
Hi havia:
- Una ampolla de 2l de trina tumbada XD
- Unes sabatilles
- Una sabatilla
(s'enten que eren diferents)
- La xancleta
- Una pilota
- Una goma
- Pols

Vigileu que no se us cruspeixin a vosaltres... són una invasió... o.o!!!!!

5 comentarios

Hermi -

El teu germà quina edat té?
Deu ser psicològic XDDD

znake -

Mmm.. Però sota el sofa és normal, no? o.o Bé, és que estic acostumada a que quan deixo les sabatilles o algo al menjador mon germà le les xuta cap a sota el sofà, i ara directament quan sé on les he deixades miro i estàn xD

Hermiii -

Que nooo,
mai m'havia passat abans u.u
Entesos, no cola, sóc kaotica, la meva habitació sembla que hagi patit un huracà, què hi farem! No res, està clar XD

Sheikah -

Quin horror xDDD
Al meu sofà hi he arribat a trobar com a molt monedetes, i merda, molta merda xD, però tantes coses com això... no XDDD

Rukawa -

Això no és el sofà, ets tu k ho deixes tot per allà tirat i desprès no saps on és..xDDD