Blogia
Supralunar

Ovelles matemàtiques i ideologies

Ovelles matemàtiques  i  ideologies

En una població més atrassada científica i matemàticament parlant, conten els animals que tenen amb els dits de les mans i dels peus, és a dir, només fins a 20, i quant els superen diuen que en tenen moltes.
Quan un pastor tenia 15 ovelles i li'n robaven 10 deia que li quedaven 5.

Però, i quan un pastor tenia moltes ovelles (posem unes 60) i venia un llop i se'n menjava moltes (posem unes 30), què deia el pastor?
- Saps què? Tenia moltes ovelles i ha vingut un llop i se n'ha menjat moltes.
- I quantes te n'han quedat?
- Moltes.

Aquest exemple ens serveix per a entendre el concepte d'infinit.
Ens ho ha explicat el professor de matemàtiques i mira, m'ha fet gràcia XDDD

Canviant de tema...
Com em va la vida?
Nem fent XD Una mica perduda perquè com alguns ja sabeu sóc poc constant i canvio de manera de pensar com si res,
ara m'estic plantejant fer-me okupa XDDDD I també estic en contra de la propietat privada, i jo com que sóc així ho vaig deixant anar i la gent flipa, i ara hi ha penya que s'entossudeix a fer-me canviar d'opinió.

Uri: Així que t'és igual que puguin venir a casa teva i fer-te fora, perquè clar, com que no és de ningú!

Hermi: És clar, que vinguin i ens prenem unes birres.

Uri: Clar, que es prenguin les teves birres mentre tu te les has currades treballant.

Clàudia: Sí, tu t'has passat un any fent formatges i venen ells i se te'ls mengen!

Hermi: Però si jo en tinc i ells no...

Uri: I si et fan fora de casa?

Hermi: Doncs me'n vaig a viure a un altre lloc. O em quedo amb ells!

Uri: Clar, sota un pont!

Hermi: Que nooo, hi ha molts llocs on viure, no cal que siguin cases de luxe perquè jo sigui feliç :)

Uri: I qui treballarà? Perquè total, facis el que facis tindràs el mateix que els altres!

Hermi: És que només treballes per comprar-te un cotxe o una casa amb piscina?

Uri: És clar, si no per a què treballar?

Hermi: Doncs per contribuir en la societat *_*

Uri: Anda ya, tu el que vols és una comunitat jippi multicolor.

Clàudia: El comunisme no funciona! A menys que sigui en una illa deserta!

Hermi: Una illa deserta...

Esteve: Però si tots els cubans donarien el que fos per ser aquí.

Bixo: Encara parleu d'això?!

Uri: És aquesta que està sonada.

Clàudia: Sí, és divertit parlar de política XD
Home, la seva vida ja és una mica així com diu ella...

Hermi: Què insinues?!

Clàudia: Reee...

Uri: I si els capitalistes no els hi venen el menjar es moren de gana, i com que no són un bon negoci passen gana, perquè clar les verdures no creixen soles i si la gent no treballa...

Hermi: Lalalalaa........ sou uns egoistes >.< confiteu-vos els vostres cotxes de marca i les vostres hipotèques! TT_TT

Uri: Pujaran al tejadu però com que sereu massa caurà i haureu de viure al carrer.

Hermi i Clàudia: al tejadu XDDDDDD

Uri: I si hi ha una guerra què? No us podreu defensar ni fugir...

Hermi: al tejadu... XDDDDDDD

Uri: I sempre són dictadures!

Hermi: XDDDDDD

Uri: ¬¬ Comunista havia de ser

XDDDD Encara que no estigui d'acord amb vosaltres i segueixi a la meva bola ric molt XD
gràcies per fer les classes menys pesades ;)
Pero cuidadito con lo que decís, eh? XD

5 comentarios

Joan Miquel -

Mentre cercava coses per a fer un taller de matemàtiques m'he trobat amb aquest apunt teu. I saps què? Doncs la imatge de la noia i les referències a Sabadell, els ocupes i la vida alternativa m'han recordat a una amiga que tenc per allí i que també parla d'aquests temes. Potser fins i tot us coneixeu perquè sé que els joves us associau contra l'ajunta-fems i precisament d'aquí poc perquè la primera setmana de setembre seran les festes de Sabadell.

M'apuntaré aquesta anècdota que dius per a les meves classes de mates jejeje

Segueix escrivint! Petons

Hermi -

Saps què? A cabadell havien okupat un antic cinema que van tancar, l'Euterpe, i els van fer fora i van tapar totes les entrades amb totxos xD Molt bèstia. La de manifestacions que hi ha hagut per això... -> però els van fer fora de bones maneres? Perquè aquí també hi havia una altra casa okupada i com que per les bones no sortien van entrar un matí quan tothom dormia i van començar a pegar-los amb les porres i a destrossar-ho tot U.U

Les utopies serveixen per a avançar. -> A sí? Què et fa pensar això? jeje

Per cert, molt bo l'exemple de les ovelles. -> Sip, m'encanta com explica aquest professor ^^ ho entenc tot a la primera. Va fer que m'agradessin les matemàtiques XDD Segur que tots n'heu tingut algun així. :P

Die Bunte Kuh -

Les utopies serveixen per a avançar.

Per cert, molt bo l'exemple de les ovelles.

Rukawa -

coi de comunista...XDD això és una utopia, una societat així mai funcionarà..xDD és conya, ja saps k m'encanta k siguis tan....així XDDD

Ran -

Al tejadu...xDD Que bo, quina classe més animada, noia ^^

Saps què? A cabadell havien okupat un antic cinema que van tancar, l'Euterpe, i els van fer fora i van tapar totes les entrades amb totxos xD Molt bèstia. La de manifestacions que hi ha hagut per això...

Jo trobo que si no tens res t'has de buscar un sostre, i un "tejadu", i si no molestes ningú a un lloc abandonat...vés fent :P

L'Hermi revolucionarà el món!!! (i no, actualment no veig Utena XD).

Petons maca ^^