Blogia
Supralunar

Coses

Coses Fa temps que no em connecto així que tinc mooooltes coses per contar-vos (totes superinteressants XDDDD)

Sin pa sin que (sin pagar sin querer xDDDD)

No recordo quin dia (juaaaaaaaas, ens fem vells) vem nar a donar una volta pel centre, com sempre xD i teniem ganona, així que anàrem a la gofreria (coi Albaaa, si s la més famosa, com us vau equivocar!! sorry, tens raó va ser culpa nostra... I’m xorry senyor pinya XDDDDD).
Bé, anem al gra perquè no acabaré mai!! (sip sip) Doncs això, que vam anar a menjar i vaig bessar el suc de pressec a la crep de l’Arantxaa (kyaaaaaaaah que gambaaaaa) i me la volia fer pagar per danys i perjudicis, i quan em preocupava per si tenia prou peles x pagar em diu la tia: i vosaltres un granini i una aigua, no? i jo al meu món ple de floripondies i de ciclàmens: sí. Ens diu: ok, 1’40 € i jo: com diu? i ella: 1’40 €
i jo: O_O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ok, tingui tingui. I vem sortir ràpidament xDDDDDDDDD jaja, k ens vam estalviar un uns 10 € o així (visca les mates de l’Hermiiiii!!!). Estic una mica excitada per si no ho heu notat (en el sentit de nervis eeeeeeh)però seguiré el meu relat.

Manifestació

Jo que m’apunto a totes les manis vai nar a una q s’havia convocat a l’estació x na "conjuntament" a Bcn, però resultà k erem kuatre pringaillos xDDDDD K bo, i a Bcn igual, si és que... com k en l’altre van haver-hi tants detinguts! Però la gent amb qui vaig nar era molt simpàtica (una mica gamberra! Què és això de tirar ous als avis!! XD no, és que en van tirar a un "bordillu" i l’ou es va petar i passava un avi i... pobreeeee u_u). I vam sortir al diari!!! Al periòdic, poca broma, a l’apartat de coses de la vida d’en Jordi Corachan o quelcom parescut XD Una abraçada des d’aquí a els meus camarades XDDDDD Jojojojo.

Aniversari Xeta

Ahir va ser l’aniversari d la Xetaaaa, uooooo, Happy Birthday tooooo youuuuuuuuu!!! Er... i la vam tajar!!! Bé, només un xic!! Noooooo, és broma, no vaig fer res, jo aquell dia no vaig llevar-me del llit! T_______T XDDDDD Nyu, ens ho vam passar molt bé i també em van donar el meu regal!! (tot i que el meu aniversari fou el 9 de novembre XDDDDDDDDd) l’últim CD d’obrint!! OSti tiesssss, en serio em va encantar sou les millors!!!!!! Però no perq us gasteu diners en mi! no sóc tan materialista!!! ^_^ Doncs això és un resum del que m’ha donat la real gana d’escriure i del que m’ha sorgit ara mateix. Bones Festes!!!

5 comentarios

¤ ºº»«ºº §ï¦vÍâ ºº»«ºº¤ -

ai ai ai la taja ke vas pillar per cap dany... mul mal fet ehhh? tauries daver lligat a un tiu dakells :P jejejeje

am lo monos ke eren... aix... wnu en fiii ja no t podrem putejar x no tenir internet :( ens haurem de buskar naltra cosa!! XDDD

dew makaaaaaaa i ja em dexaras el cd eh :P jejeje

Ran -

Hermi! Benvinguda T_T T'hem trobat molt a faltar.

Ostres, quan vaig veure l'anunci de l'últim dics dels Lax'n'Busto vaig pensar en tu. Per cert, xD, tinc una capseta d'unes pastilles de l'any de la picor que tenen un nom molt semblant al grup; Laxen Busto (qui sap si la inspiració pel nom del grup va ser aquesta...). Ara de debò, algú ho sap? Perquè estic intrigada xDD

Rukawa -

sense comentaris....XDDD el dia k no feu bestieses celebraré una festa en el vostre honor...xDDD kins collons xDDD en fi, si no fessis bestieses aleshores ja no seria el mateix..xDD

Bones festes!

Marc -

Recordes el comentari que vas fer sobre ficar el relotge 15 minuts abans, dons res, ja he ficat algo allí, no em demanis com he arribat fins aquell comentari, coses de la vida, en fi, qui sap si cap dia t'ho arribaré a explicar. Bones fetes incognita.

Lonnia -

Weeee, que bé que ja tinguis internet ^^ Ja era ahora ^^ I actualització ràpida del blog, jeje. M'alegro que t'ho passesis bé aquests dies i bones festes igualment!