Blogia
Supralunar

I torna a començar la setmana...

I torna a començar la setmana... Ja tornem a ser dilluns, sempre em dic: aquesta setmana la començaré amb empenta i il·lusió, però la veritat és que pocs cops ho aconsegueixo... Avui he fet 3 examens, un m'ha anat fatal, l'altre bé i l'altre no me l'han deixat acabar(x coses de la vida que no vull explicar)... sort que era de plàstica i m'importa ben poc, ja ho recuperaré... espero... Després arribo a casa i ... bé que us haig d'explicar jo? xD que n'es de dura la vida de vegades... avui no es el meu dia, està clar u_u a més em començo a trobar soletaa, em sembla k la gent es distància d mi... o potser sóc jo... (segurament xD) En fi, anims que ja arriba Nadal! Tot i que jo passo de totes aquestes coses almenys tindré vacancetes i així desconnectaré una mica que això de l'institut em cansa xD Vinga, k demà serà un nou dia i el penso viure amb alegria!! ^_^

4 comentarios

silvia -

aaa... sgu ¬¬' xD

wno, dilluns... k vols k tapliki? lu k no ta dik xls forums? xD

i skriu +!! i t tb erezaaa k maburrexo i no se kina vida xafardeja xD

Hermi -

Ho he posat a depresions pk estav depre coi xDD i no tink ganes d kurrar-m'ho + ¬¬' a veure si encara m'heu de venir amb exigencies tu xD

silvia -

dons olga, nose xk as pusat la rutina a decepcions...

a, i menkanta xk lerez ai io som els uniks k fem komentaris xD

i karinyu, kurratu + axo dskriure al blog!!!!

X TESTIMOOOO!! DMA SNS FALTA TE ME DE PRESENTA. SRE KAPAS??¿?¿?¿? ANIMEUME DS D KASA, 6PLAU ;)

Ereza -

¬¬ Au, però per què tothom se sent sempre sol? v_v Mira, ja saps que tens amics que t'estimen molt, i que no estàs sola, encara que t'ho sembli, saps que no és veritat... O sigui que a callar i a viure la vida xD I si els exàmens (o altres coses) van malament, tampoc passa res... L'important és ser feliç i conformar-te amb el que tens, que encara que no ho sembli és molt ^^ (però tot i això, sempre has d'aspirar a més! xD)