Blogia
Supralunar

El cavaller obscur (Batman)

El cavaller obscur (Batman)

*Fitxa tècnica

Duració: 152’
País: Gran Bretaña
Majors de 13 anys
Gènere: Acció

Director: Christopher Nolan
Productor: Charles Roven
Guionista:Jonathan Nolan

*Personatge / Actor

Batman / Christian Bale




guapooo, tot i que el van denunciar la seva mare i la germana per pegar-les en un hotel :S
http://www.3cat24.cat/noticia/302039/ociicultura/Christian-Bale-no-afrontara-cap-carrec-per-la-suposada-agressio-a-la-seva-mare-i-a-la-seva-germana

Joker / Heath Ledger

Joker

 Es va morir per sobredossis poc després de gravar aquesta pel·lícula. Era un dels protagonistes de Brokeback Mountain.

Harvey Dent  / Aaron Eckhart

Aaron Eckhart

Rachel Dawes / Maggie Gyllenhaal

Maggie Gyllenhaal

*Megaresum de l’Olga: És la primera peli de Batman que veig però suposo que és més o menys com les altres, lluita contra la mafia i el crim i contra el Joker en concret, que és un paio que està boig i es diverteix matant i robant, no li importen els diners. Apareix un polític que no és corrupte, Harvey Dent, i fa el que pot per detenir la gent malvada, Batman creu que és un heroi de debò, ja que no amaga el seu rostre en la lluita contra el mal, però desgraciadament les coses no acostumen a ser com semblen. La Rachel va ser la nòvia de Batman però el va deixar no sé ben bé perquè (suposo que per ser un superheroi i tal...) i en aquesta pel·lícula està sortint amb Harvey Dent, vamos, el triangle amorós de tota peli d’herois.  

*Frases que m’han agradat, n’hi havia més però no les he trobades.


Batman: Sometimes, truth isn’t good enough, sometimes people deserve more. Sometimes people deserve to have their faith rewarded.

Batman: De vegades, la veritat no és suficient, de vegades la gent mereix més. De vegades la gent mereix que la seva fe sigui recompensada.


Batman: What did you do?

The Joker: I took Gotham’s white knight, and lowered him to our level. It wasn’t hard. Y’see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little…push.


Batman:
Que has fet?

Joker: Vaig agafar al cavaller blanc de Ciutat Gòtica i el vaig rebaixar al nostre nivell. No va ser difícil. La bogeria, como ja saps, és com la gravetat. L’únic que cal és una petita empenta.

The Joker [Holding a knife inside Gamble’s mouth]: Do you want to know how I got these scars? My father was…a drinker…and a fiend. One night he goes off crazier than usual, and Mommy picks up a kitchen knife to defend herself. Well, Daddy doesn’t like that. Not. One. Bit. So, me watching, he takes the knife and slices her up, laughing as he does it. And then he looks at me standing there, and says, “Why…so…serious?" And as he’s walking over to me: “Why…so…serious?" And then he puts the knife in my mouth, like this, and says, “Let’s put a smile on that face!" 

Joker (mentre posa un ganivet a la boca de Gamble): Vols saber com em vaig fer aquestes cicatrius? El meu pare era un alcohòlic i un dimoni. Una nit se li’n va anar l’olla més de l’habitual, i la meva mare va agafar un ganivet de cuina per defensar-se. Bé, al meu pare no li va agradar gaire això. No. Ni una mica. Així doncs, mirant-me va agafar el ganivet i mentre la tallava reia. Aleshores em va mirar i em va dir: "Per què tan seriós?" i tot caminant cap a mi em va tornar a preguntar: "Per què tan seriós?" I aleshores va posar el ganivet a la meva boca, així, i em va dir, "anem a posar un somriure a aquesta cara!".

*Opinió personal poc currada

M’ha agradat bastant, no és la típica de superherois en la que només hi ha amor i lluita sense gaire diguem-ne complicació important. I el personatge del Joker és molt aconseguit, no et deixa indiferent.

  

0 comentarios