Blogia
Supralunar

Send me an angel

Send me an angel

Envia’m un àngel...

(casualitat? de vegades no sé si creure-hi)

Mai havia fet la migdiada amb una amiga XDD i m’ha agradat la conclusió a la que hem arribat : la majoria de ties són paves. M’han dit friki per treure la meva gata a passejar amb corretja i cadena, el que no saben és que per mi és un afalag! S’ho ha passat bé pujant a un mini-arbre, i jo també, malpensant i emparanoiant-me. Mai t’havia sentit tant propera.

Bé, us poso bastantes imatges aquest cop, ja sé que per alguns és una tortura però és que no me’n sé estar, m’encanta aquesta parella (encara que sigui de Sailor Moon, sí ja sé que és una sèrie una mica cutre, però també és mítica, qui no recorda alguna imatge d’un cosplay d’un tio disfressat de Bunny?). Per cert, la Michiru toca el violí, no me’n recordava pas.

La Michiru tocant el violí


Haruka i Michiru dormint agafats de la mà

Michiru i Haruka (L)

Haruka i Michiru dormint en un llit ple de roses

(em sobren les roses en aquesta imatge XD massa pastelós o.o)

L’Haruka violant a la Michiru XDD

I finalment la meva preferidaa, chan chaaan

Michiru i Haruka fent-se un morreig

Ohhhhh, cuanto amor, avui hem acabat tots ensucrats XDDD

3 comentarios

Lonnia -

Que vagi molt bé la sele!!

Mitja Tronjaa -

Olgaaa, k estem a ores d la sele i jo m'estic agobiant molt i mira, et comentu aki xD
A mi la sailormoon no em va agradar mai nuse, vaig pillar un trauma d peke kuan vaig sentir la veu d la sakura en la tia akesta i em keia malament per aixo jajaja, encara k algun capitul e vist, en fi, per mi la sakura jah!

Ens veiem demaa, sooort (K)

Lonnia -

(...)Empty dreams can only disappoint in a room behind your smile.
But don't give up, don't give up, you can be lucky in love.
It gets in your eyes, it's making you cry,
don't know what to do, don't know what to do.
You're looking for love, calling heaven above...
Send me an angel, send me an angel,
Right now, right now.
Send me an angel, send me an angel,
Right now, right now,right now... (8)