Blogia
Supralunar

Els exàmens a Mallorca amb la Lena

Els exàmens a Mallorca amb la Lena

He fet un remix al títol,
el que volia dir és que ja he acabat els exàmens
- no tant bé com voldria- i que dimecres marxo d’intercanvi a Mallorca,
fins aquí tot bé, però aquests dies que estaré fora serà l’aniversari d’una persona i em sap molt de greu perdre-me’l.

Voldria que sapiguessis que t’aprecio molt i que m’agradaria que es complissin totes aquelles coses que vam dir quan erem joves (xD) i bé, felicitar-te. Espero que ho poguem celebrar un altre dia encara que siguem només tu i jo i la Clàudia, com en els vells temps! Ah, que nostàlgica sóc. En fi...

T’estimu Happy- Hippy - Friky Lena XD

7 comentarios

Olga -

Merci prexiosa! mencanten les teves fotus *o*

Deamar -

Ara que ja has tornat de Mallorca deixo el comentari... si es que jo...

Doncs salut i espero que t'ho hagis passat bé ^^

Hermi -

Merci ^O^

Rukawa -

Ei! vagi bé el viatge! ^^

oLGueta -

Merci makaaa a tu tmb
per tot el que has fet per mi, que ja sé
que no ho valor-ho mai,
i segurament
mai ho faré prou,
però de tant en tant m'agrada intentar-ho.

I no cal que tractis a la planta com un fillet, només que la reguis i la deixis al solet (rodolí XD)

Jo també et desitjo felicitat. Tot i que ja saps que als jardins plantada hi ha mala herba i també roses ^_~

(^.^) LeNeTa (^O^) FuYuKo (^.^) -

pd:...em deixava na cosa...k sense tu la vida no es el mateix! jijiji moltes gracies per tot amuret! taloviu!

(^.^) LeNeTa (^O^) FuYuKo (^:^) -

WooooooOOOOooooOOOOoooo
*O*
MOltes gracies cariñuuuU!!!!
Tatimuuuh!!!!!

En serio moltes gracie sper ser com ets ^^ moltes gracies per pensar en mi ^^ moltes gracies simplement pk t'estimuuu!!!!
i k no vull k cambiis mai valeeee ^^
Trankila!!!
k si vas a mallorca k no pasa res!!!!
ho selabrem les 3 un altre dia ^^ molt de trankis i jasta!!!!

K sapigues k ma fet molta ilu la planteta de menta *O*
La cuidare com si fos un fillet ^^ (amb el tractament d'una planta...no d'un fill xDDDD)

i weno nose...dirte k taprecio mol ^^ i k vull k continuiis sent feliç com fins ara ^^!!!
Moltes petunets cariñeta meva!!!!!