Blogia
Supralunar

Antònia Font i acudit japonès

Antònia Font i acudit japonès


Com es diu diarrea en japonès?

<< Resposta: Kagasawa >>

XDXDXDXDXDXD Que booo

I bé, com en Rafa bé explica vam anar al concert d'Antònia Font que van fer al Clap -molt bonica l'eclipsi de lluna- i em va agradar molt, va ser molt divertit tot i que no van tocar la d'extraterrestres T_T si que van tocar la de viure sense tu, us la deixo aquí:

Dolça besada, té gust a que s'acaba,
punt i principi de viure sense tu.

[[Jo no sabia que també me donaries
manuals de geografia
cent dillunsos a un dibuix.

Jo què sabia d’alens que se trobaven
de cabells que s’embullaven
de mans i de perfums.]]*

Jo no sabia que en sa nit me tastaries,
eren gustos que nedaven
entre boques i racons.

Jo no sabia que després me mataria
sa teva mirada
que plora i diu que no.

I arriba un dia que sa vida és un teatre
que se diu felicitat,
primavera i trinaranjus
amb qui més has estimat,
te regal sa meva vida
i sense tu ja no me val.

I s´horabaixa la deixam passar i me mires
tan a prop que me fa mal,
que surt es sol i encara plou,
que t´estim massa i massa poc,
que no sé com ho hem d´arreglar,
que som amics, que som amants.

Dolça besada, té gust a que s'acaba,
punt i principi de viure sense tu.

*No m'agrada aquest tros però en Rafa m'obliga a posar-lo XDDD 

P.D: M'encanta aquesta imatge.

4 comentarios

Hermi -

Xii, quasi tant com tu n//n

Sheikah -

Ains... Que n'és, de maca, la cançó... *_______*

Hermi -

Au, ja està, content? XDDD

M'encanta enganxar-te cançons ^^

Rafy -

Ja m'has enganxat un altre cançó! Però li falta una part de la lletra:
Jo no sabia que també me donaries
manuals de geografia
cent dillunsos a un dibuix.

Jo què sabia d’alens que se trobaven
de cabells que s’embullaven
de mans i de perfums.