Blogia
Supralunar

Acudit dolent de Lepe i el meu amic Rafael XD

Acudit dolent de Lepe i el meu amic Rafael XD

Per què els de lepe posen els semafors molt alts?

<< Resposta: per no saltar-se'ls>>

Per cert, demà serà l'aniversari d'en Rafael! Jojo, a veure quina liem!!
Que sàpigues que et queda molt bé el meu palestí XD però el que
t'afavoreix més és la floreta de la solapa amb una pajarita ^^ és kes tan monuu.
Sorry per despentinar-te sempre, és que no ho puc evitar!
I bé, avui et dedico l'arícle, perquè encara que no ho sembli ets un gran amic per mi,
m'alegro de que vinguessis al Campeny i d'haver-te conegut, ja saps que des del primer dia em vas caure rebé i que sempre em pots explicar totes les teves penes que jo t'escoltaré ^o^ pa lo bueno y pa lo malo, llora ahora y ríe luego. M'encanta quan somrius.

I NO EM PENSO APUNTAR MAI A KORFBALL! XDXD
ja posarem l'anunci

Muak muak

P.D: i això va per una persona que s'ha endut una decepció: potser les coses no són com tu voldries, però sempre serem aquí amb tu Guiño

2 comentarios

Hermi -

Waaaaaa, que maco (i no vull dir que estiguis boig XDDD), tadoruuu *o* snifff... tha quedat un comentari molt tendre n.n

Rafy -

Tot i ser petiteta ;-) (sinó mira la foto que he posat al blog) ets una grandíssima amiga! Em fas feliç, i quan et sonric, pensa que és per les teves miradetes i com em dius "HOla" cada matí. M'encanta.
Jo cada dia m'alegro més d'estar al Campeny i que una part de la meva felicitat sigui gràcies a vosaltres.
Aquesta tarda festa amb globus i chupa-chups jajaj - si no te'ls has menjat, es clar.
Muaks muaks!