Blogia
Supralunar

el Saló del manga 2006 vist per una morta

el Saló del manga 2006 vist per una morta

No m’enrotllaré gaire, perquè aquest és un tema molt suat.


Només dir que el meu amic Uri ha fet un fanzine i n’havia posat a la venda 60 els quals ja estan esgotats, i que jo hi he col·laborat amb una tira còmica d’una pàgina. Es diu Quin Tofu! Suposo que si la gent en reclama més i veiem que a la audiencia els hi agrada en farem més edicions :D Va sobre un home que descobreix que él Xino Cudeiro i que ha de lluitar contra Takashi, aquell director japonés tan famós que en realitat és un ninja que es dedica a montar Batles Royales amb mimossins XD I estava a la parada d’en Jun, el grandiós Jun, el magnífic i esplendid Jun, l’autor de Kadingir i la Mercè!!! Molt amables amb mi, com sempre n_n ...

 

Hi havia molta gent disfressada d' One Piece, i també alguns mé setrafolaris, com dos homes barbuts i panxuts que anaven un de Chii i l'altre de Freya (de Chobits), jo aní de morta vivent (el que sha de fer per entrar gratis!), la Lena de maga (aii si te pilla Frodooo), la Clàudia una mica com sempre però més exagerat i el millor de tots, l'uri anava d'home de franc!!!!! (de Bobobo) si en teniu alguna foto i em feu el favor de passar-la us estaria agraïda eternament XDD Dissabte va ser la hòstia de tan saturat com estava, jeje.

Havia escrit un text tope currat però se m'ha esborrat, a prendre pel cool.

 

7 comentarios

Hermi -

XDDDDDDD que bo, tot i que el sistema de seguretat no l'he posat jo. I bé, que benvingut a aquest modest blog i que a veure quan et fas la web, tio! Que ja estàs tardant un huevo (XDXD)

Ran: T'atabales moltíssim però a mi m'encanta atabalar-me XD i no venia fanzines més que res perquè no hi cabiem allà XDDD

Mithrog -

per cert, ja k hi sok, potser et preguntes com karai he arribat aki? (pel msn? doncs no!) estava aburrit i he posat "quin tofu" al google, a veure si havia plagiat el nom a algu (a bon hora ho comprobu xD) i va i trobo el blog!

(em pregunto si a algu li interesava sabero...)

Mithrog -

ei, tornu a ser jo. Juas, es que em sortia la pregunta anti spam en el moment de publicar el comentari "cuando suman 2 y 2" i jo inconcientment va i posu 22! (es una parida k surt en el fanzine), lo bo es k igualment s'ha publicat el comentari!!! (k mierda de seguridad k tienes hija! xDDD)

Mithrog -

hahaha ahi ahi hermi, fent publicitat del fanzine! jo sok l'uri, i per tant, qui ha fet el fanzine.
Numes resaltar lo de la foto, que si algu en te una plz k ens ho envii pq jo no portava camera i me kedat amb les ganes snif (mira k kada dos per tres em feien un foto (em feien mes fotos k comprantme fanzines xD)).

I si, em vaig acoplar al stand del mitic Jun, i k? pa xulo yo!

Ran -

Només cal que hi pensis perquè et passi u_u

T'ho passes millor si el Saló està saturat? xD A mi m'estressa molt ù_ú Però també m'agrada veure com la gent s'ho passa genial xD

I tu vas estar a la paradeta venent fanzines d'aquests? *-*

Hermi -

Sí, i quan els intentes reescriure i t'adones que aquella idea tan brillant que havies posat abans no et tornarà tan facilment XDDD

Sheikah -

Fot tant quan se t'esborren textos! Sobretot perquè segur que sempre són millors els que se t'han esborrat que els que has fet després ò.ó