Blogia
Supralunar

Qüestionari bloggeru XD

Qüestionari bloggeru XD

Estava tan tranquil·la visitant el blog de n'Ereza i l'Znake quan veig un qüestionari i penso, juas, ja els ha tocat pringar contestant aquestes preguntes que mai saps com respondre, i van i em passen la pilota XD En fi, ja que estem el contestaré, perquè una altra cosa no, però quan em comprometo a fer una cosa la faig (a menys que me n'oblidi, cosa que fa perdre credibilitat, poca conya amb la parauleta!). Bé, al que anava, les preguntes i tal xDD.

1. Per què vas crear la teva bitàcora?


Doncs un dia no sé ben bé què estava cercant que vaig anar a parar a un blog argentí d'aquests xDDD I vaig dir: waiba, kesesu? Si és com un diari on explica la seva vida... (i tan xafardera com sóc vaig anar llegint el que hi posava, millor no entro en detalls perquè siguent jo ja us podeu imaginar de què anava XDDDD) i vaig anar clicant als links, fins que no sé ben bé com vaig anar a parar a un que estava en català, El Forat, i vaig al·lucinar, amb les seves tires còmiques, uooooh, i més tard vaig descobrir Déu vos Guard, que ja era la rehòstia, amb actualitzacions diàries i tires molt divertides i interessants i en Jun, que és supersimpàtic, i uff... és un seguit de coses que són massa per descriure. I mira, vaig pensar que a mi també m'agradaria fer coses així (como no xDD) i vaig crear la meva bitàcora que actualitzo taaaaaaaant i taaant regularment XD després vaig anar donant el toston a tots els amics perquè se'n fessin i em sembla que ho vaig aconseguir xDDD si és que quan m'hi poso...

2. Quantes bitàcores llegeixes al dia a part de la teva?

 

Al dia el Déu vos Guard, el de l'Ereza i l'Znake i el d'en Sheikah, els altres cada quan em pica XDDD és que no dono per a més >_<

3. Saps què és un lector d'RSS? Si la resposta és sí, quin utilitzes?

Doncs el que han explicat els que han respost aquesta pregunta XD

4. Has banejat alguna vegada gent pels seus comentaris?

No, només n'he esborrat alguns perquè faltaven el respecte a certes persones i això no ho penso tolerar Te voy a hacer pedacitos xD

5. Quin és el benefici i el perjudici que t'ocasiona aquest món de les bitàcoles?

Benefici : Em sembla molt interessant conèixer la vida dels altres XDDDD

Perjudici: Hauria d'estar fent altres coses ara mateix xDDD

Passa la bola

Jo li passo a...

l'Adagio

I bé, a qui tingui un blog i ho vulgui fer,
Jun, Lonnia, Sílvia i tu, que em llegeixes, vinga,
fins la pròxima XDD

muacks! Bexituus

4 comentarios

Hermi -

Xiiiiiiiii, no tens cap club de fans, Jun? XD

Jun -

Oh, m'ha llegao! El DVG, inspiració per l'Hermi? Oh, quina emoció! Avui dormiré una mica més feliç!

Ei Hermi, a veure com portes aquell fanzine pel S del M, eh? Pots comptar amb una col·laboració meva, si vols!

Jun!

Hermi -

Així m'agrada XDDD
;)

adagio -

Ho faré amb molt d gust! xDD