Blogia
Supralunar

Excursió a Montgat

Excursió a Montgat

Avui m’ha donat per posar converses.
Si a algú li molesta que hagi usat el seu nom o les seves frases que m’ho comuniqui i seran convalidats (xDD)

Tutor (també conegut com Jaume): Anirem al bus de les professions.
Alumne : Com? És un bus?
Hermi: No, és un camió.

Un cop arribem allí...
Ens trobem un camió xDDDD
Jaume: Doncs... es veu que ja no és un bus.
Hermi: Deu haver mutat.
Clàudia: Sí, com un pokemon!!

** La bufanda que deixa marca **
La Sílvia portava una bonica bufanda que deixava pelusa per tot arreu xD

Jaume: Noo, no em tireu fils de la bufanda que després la meva parella ho veu i...
Hermi: Què li has fet a la Sílvia? T_T

*** Grans preguntes ***

Clàudia: Per què usen un bus si després el deixen fix i hem d’anar-hi amb tren?
Jaume: Es veu que cada any el canvien de lloc.
Clàudia: I per això necessiten un bus?! T_T

** Parides diverses **

Sílvia: Escolta... em sembla que tenim el professor darrera.
Hermi: Així doncs, qui ens està guiant?
Bixo: Ningú XDDDDD
Hermi: Ah, perfecte, nosaltres anem tirant i quan arribem al mar...
Bixo: Això, quan ens comencem a mullar parem XDDD
Hermi: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
No fa gràcia.
Bixo: Doncs no pares de riure.
Hermi: Ho faig per quedar bé XDDDDDD


Clàudia: Anem al cementiri!!
Hermi: Eh?
Oriol: Sí sí, anem-hi!
Hermi: O_o
Claudia: És que tinc set...

(un cop allí)
Clàudia: Mira, una tomba buida!
Bixo: A que no t’hi poses!
Clàudia: Quant em pagues?
Bixo: 20 centims.
Clàudia: Garrepa ¬¬


Noia: I aquest aparell serveix per fer un compte enrere com el mecanisme de les bombes. Quins aparells coneixeu que l’usin?
Sílvia: Les bombes.
XDDDDDD


I aquesta és la història de com ens vam perdre a Montgat.
- Però si no la has explicada!!!
- Doncs ara que m’ho miro tens raó.
- I ho deixes així?!
- I per què no?
- ...

5 comentarios

Hermi -

Se ve que sí xDDDD

Rukawa -

Ah pro surt al google? XDDD

Hermi -

Nuse, en teoria no xDDD
Sempre hi pot haver algú que et busqui pel google XDDD

silvieta ke se sent ignorada per tothom ^_^ -

dooooncs si mira mol bones les parides xDDD

aix es ke en jaume... millor ke no sabeu ke em va fer jajajaja (wnu, millor ell ke el de fisika i kimika, axo sta clar...)

wnu a mi mes igual ke posis koses aki dakestes am les meves frases xk tp so llegex ngu kem konegui no?

Rukawa -

Wo, kuantes paranoies juntes! wai xDDD.