Blogia
Supralunar

Manifestació a BCN

Manifestació a BCN Avui en teoria hi havia una concentració a Mataró per anar a la manifestació de Barcelona,
dic en teoria perquè no hi ha hagut manera de trobar-la xDDD
Així que hem anat shinu shanu (XDDDDD) cap a l’estació, un cop allí hem comprat el bitllet (jo que em volia colar u_u).

Al tren hem conegut a una noia molt simpàtica ^_^ ens hem explicat la vida i observat com una senyora es sobava amb una piruleta a la mà i li queia al terra XDDDD
Ostres és que segur que s’ha passat de parada xDD no sabiem si despertar-la o què al final l’hem deixada no sigui que ens fes pagar la piruleta XD
Despés hem sortit vés a saber on i després de preguntar a el primer que passava a on estava la plaça de l’universitat hem seguit a la gent fins arribar a una suposada plaça plena de penya xDDDD
Allí hi havia de tot, i tot fantàstic!!!! Heavys, Hippis, Frikis, Indep.... Gent de tot tipus unida per una sola causa!! XDD

Després d’esperar-nos mitja hora i de sortir per la TV (XD) hem anat avançant cap a Pla del Palau passant per la plaça Catalunya, i tallant tots els carrers XD
M’he posat l’estelada i acció!!! He preguntat a un noi què volia dir la bandera lila i va i diu:
-serà la dels homosexuals...Ah no, la del tinkiwinki dels teletubbies.
I jo: O_o
Noi: Sí, jo ho mirava. 
Jo: I Doraemon?!
Noi: També! Saps el final!
Jo: Sí, que en Doraemon *spoiler* no existeix i en nobita es suicida... i els japonesos també XDD Com mola! *fi de l’spoilr*(I el tio partint-se el cul xD).

Vam ballar seguint el ritme dels tambors! I també akells que tocaven ska!!!!!!!
I m’han fet una foto!!!!!(només a mi) Hehehe.
També una mini-entrevista, però estava massa nerviosa per contestar i he dit la primera parida que m’ha passat pel cap xD
He intentat lligar amb un noi però tenia nòvia (bé, de fet jo li he demanat el msn perquè li agradava a la meva amiga i m diu k té nòvia xDDDD i jo: pos vale XD com el tio aquell q tenia un paper repetit i li dic: vols un paper? i em diu: pos vale. k monuuuuu ^-^).
Després la gent s’ha desmadrat i han començat a tirar ous i cerveses als mossos, jo m’ho he estat mirant però després he pensat que acabaria malament i hem pirat (sort, 44 detinguts!).
Ens hem perdut, hem arribat a la Rambla de pura sort (mentida, jo sabia el que em feia)
després d’explicar a una iaia per a què ens manifestavem i que ens desitges sort (jo flipant)
hem anat a dinar al pans (bé, dinar la Claudia perquè jo portava l’entrepà de casa xDDDD)
i hem anat a menjar donuts (diossssss, n’hi havia de totes formes i colors!!! argggg).

Ens hem passejat per la rambla (el duende verde volia la meva estelada!! Què simpàtic!!!!)
i hem vist Barcelona de nit XDDDDDD
Uns espanyolistes ens han perseguit (O_O bé, en el fons només han dit: viva españa i m’han mirat malament ¬¬’).
Com sempre, tothom em mirava no sé perquè XDDDD
Alguns reien, els altres s’aguantaven i altres em somreien (aquells somriures que em tornen boja *_*)
Bé, hem fet més coses però fa pal explicar-les. XD

4 comentarios

Hermi -

Home, estava bo, però tampoc n'hi havia per tant XDD No ho sé, els cabells arrissats no em fan caure la bava com a ella XDD

¤ ºº»«ºº §ï¦vÍâ ºº»«ºº¤ -

hola wapaaa!!

jejeje, a mi no mavies explicat axo de les cerveses, lo de la iaia i lo del tren eh!!

ja no mestimes!! :\'( me ire con otra keno me deje plantada, hay mas ke van detras mio, xk io soi mu xula! ole! xDDD

poooos... el tiu akell devia ser un tiu tipo entrena no? cregut a mes no poder xD

stas segura ke li agradava a la claudia?? ¬¬U

pa ke me provocaaas kon la estelada!!

wnu xula te dejo ke me sta esperando mi gitaniko!! kike te kieruuuu!!!

enga, fi de la paranoia (o principi...xDD)

Ran -

Si ja ho he sentit per la televisió que hi ha hagut 44 detinguts, molts d'ells entre 16 i 17 anys. Sort que ja havies marxat u_u

Jo hi volia anar però al final ma mare no m'ha firmat l'autorització i m'he quedat fent classe jo tota sola. Però també l'han liada molt dos castigats que hi havia a la meva classe. Cada cop, la gent que puja de 1r i 2n d'ESO, està pitjor.

Rukawa -

Se te'n va l'olla...xDDD no sé com us ho monteu per fotre-us en tants embolics...xDDD i amb l'estelada, diox, es k és anar provocant XDDD un dia d'akests us fotran d'osties....XDDDDDD

"Després la gent s’ha desmadrat i han començat a tirar ous i cerveses als mossos, jo m’ho he estat mirant però després he pensat que acabaria malament i hem pirat (sort, 44 detinguts!)."

XDDDD sense comentaris...xDDD