Blogia
Supralunar

Un somni fer realitat - Concert dels Lax'n'Busto a Arenys!

Un somni fer realitat - Concert dels Lax'n'Busto a Arenys! Va estar super bé! Tot i que van començar més tard del previst per problemes de llums el concert va ser una passada, a part de dir les tipiques frases també feien solos, i nosaltres els vam veure molt bé des de primera-segona (XD) fila! L'únic inconvenient és que feia una calor... Entre que el camp estava ple (era en un camp de futbol) i que no paraves de botar... sort que en Pemi ens tirava aigua! Però si amb això ja no n'hi havia prou (després de sentir el meu grup preferit en directe i sentir la meva cançó preferida (Bogeria)) en acabar després d'esperar-nos una hora ens van deixar passar (no vegis el que va costar per això!) I varem parlar amb els LAX!!!!!!!!!!!!!
Força Lax!!

5 comentarios

silvia -

a veure si actualitzem una miketa eh olga...

renovarse o morir, tu o vas dir xDD

silvia -

ei wapixima!!! ja se ke em passo tard pero en fi ^^U

ni ko diguis tiaaaa!!! va ser la ostia!!! i buaaaaa a sobre kom estaveeeeeen!!!

el fortuny amb la samarreta de no, cantant i tirantnos aigua jejeje

el rovirosa saltant tot i el turmell malalt... osti kom li kedaven els kabells llargs dexats anar am la samarreta ajustada!!! :P:P

el jesus krek ke no va fer kap solo kom els altres :( pero =ment stava wapiiiixim!!!

en jimmy va fer un solo wapixim!!! sense ell les melodies no serien el matex xk li donen un ritme...

leduard jeje llastima ke no se li veien els ulls... pero els teclats ja se sap ke fan un efecte mul wapo!

i finalment el cristian va fer uns solos ke van ser una passada!!! tot i els auriculars x no sentirnos segons el pemi jeje

en resum, ke va ser un dia inolvidable!!! i van tocar la de poder tocarte i la de mes ke la meva sang... uauuuu kom vaig disfrutar!!!

i en el backstage van ser mul simpatiks!!! xo tu li vas fer dos petons al jesus, marrana!!! >.<

pero en fi, jo tink el poster.... jajjaa

vale ja paro de rallar ke axo nomes interesa a la olga, ja ho se xD

saps ke el del vendrell sera gratuit?? pero kau en santes!!! ke fem? passem de focs? XD krek ke esl matex dia...

wai ja to dire ;)

petons wapiiiiiii!!! (K)(K)

Ereza -

Hum... Quan entraràs en tractament per la teva addicció? xDD
Well, doncs m'alegro que t'ho passessis bé ^_^

Ran -

Quina sort que tens!! u_u Ja m'hagués agradat ser-hi xD Bé, si t'ho has passat bé és el que compta, a més, quin luxe poder parlar amb ells :P Millor ni somiat xD

Me n'alegro molt per tu wpi ^^. Això sí, aviam si al pròxim concert em puc escapar (que sempre dic el mateix i mai hi vaig xD)

Lonnia -

Apa, t'ho has d'haver passat genial! I a sobre us van deixar parlar amb els Lax? I que us van dir, eh? XDD Ja m'ho explicaràs ^^