Blogia
Supralunar

Primers dies de classe... (si sou pijos absteniu-vos de llegir-ho xD)

Primers dies de classe... (si sou pijos absteniu-vos de llegir-ho xD) Els primers(i els últims i els del mig... xD) són un rotllo, després de passar totes les vacances dormint fins a les 12 ara em fan aixecar a les 7! Dews, no hi ha qui ho aguanti. Després, tornar a aguantar els meus "estimats" companys de classe... que cada dia estan pitjor, abans hi havia algun pijo, però és que això ja és massa! De la nostra classe només hi ha 4 noies que no van amb roba de marca! Val, potser sóc una mica maniatica i tal, però no m'agraden les pijes i ara sembla que tot l'instituts s'hi ha tornat, gent que es passa la tarda a botigues de roba per comprar-se UNA SAMARRETA QUE COSTA 50€ MINIM!!! I no és que en tinguin una només, és que en tenen l'armari ple! Gent que es mort de gana i ells amb un modelet que en total pot costar més de 150 €! Arg, de debò que no ho entenc. Però en fi, si els hi sobren les peles (mentida, n'hi ha més d'un que els seus pares les passen putes per arribar a fi de mes, però és clar, el nen s'ha encapritxat d'una sudadera de marca que en realitat és identica a les demés però porta un logotip que et fa ser "especial" que d'especial res, perquè tothom la porta, sempre he pensat que aquesta gent fa això per por de ser rebutjats per la societat, realment patètic... a on anirem a parar?) si fins i tot estavem plantejant-nos si el que passava és que era l'uniforme de l'institut la marca xxx (no vull fer publicitat xD), que si a vosaltres us agrada anar de marca me n'alegro per vosaltres: si un jersei car us fa feliços tot això que hi guanyeu. En fi, que anar a l'institut no em senta bé xDD Perdoneu si us he ofès, no era la meva intenció, de debò.

138 comentarios

Jordan 4 -

There can be no economy where there is no efficiency. (Disraeli, British statesman)

ugg classic short -

I envy your style, the idea that your post is a tiny bit unusual makes it so interesting, I am fed up of seeing the same stuff all of the time. This page is now in my Digg.
ugg classic short

Nike Shox Turbo -

Between grief and nothing I will take grief. (William Faulkner, American writer)

Pija o no.com -

Definición de marca. Igual diccionario, edición y año:
Marca: senyal hecha en una persona, animal o cosa, para distingirla de otra, o denotar calidad y pertenencia.
Marca de fábrica: distintivo, senyal que el fabricante pone a los productos de su industria y cuyo uso le pertenece exclusivamente.

Pija o no.com -

definición de pijo/a. Diccionario de la real academia de la lengua española. Vigesima segunda edición, 2001:
pijo/a (de origen incierto)adjetivo despectivo coloquial: dicho de una persona: que en su vestuario, modales, lenguage, etc. Manifiesta gustos propios de una classe social acomodada.

Anónimo -

els pijos no us poseu amb ningú xk no pudeu!!!
sou massa fins

Anónimo -

em feu tanta vergonya el q dieu q pijos es se lo millor del mon com els que dieu q es se el pitjo. Primer pq un es compri roba mes cara q un altre no hi haura menys fam al mon ni res daxo, els que defenseu axo que no te ni cap ni peus i dieu molta igualtat i molta cosa lunic q feu es teni un altre clase de racisme. Hi ha gen q te roba de marca i roba que no ho es simplement compra el q els i agrada i no dira ai cm q es de marca i es cara no la puc compra :S ni al reves. dspres el q conta es la persona no el q porta si q pels valors com lan educat pot comportarse duna manera o un altre pro no sa de jutjar a ningu nomes per la roba snse conexel pq am axo lunic q doneu entendre es q teniu enveja pq vosaltres no us podeu permetre gastar tan amb roba. Hi els q es gasten una cullonada am la moto i dpres tmb xulegen q? tmb els matem a tots n? i els q van a una escola privada tmb els em de mata pr no ana a una publica i els q els seus pares tenen una gran empresa tmb i =lmen al reves pq no vagis de marca o no tingis diners no as de ser un desgraciat. ah apart aquests q dieu zara bershka stradivarius si i lu altre no pq val 5 vegades mes els q van del mercadillu poden pensa q 15 20 per una samarreta es car podensen comrpa una de 5.

HeLL -

Estic flipant O_O
He trigat mitja tarda a llegir tot aixo xD mai m'hauria pensat k hi hagues gent que penses aixi...
Bah! Jo no soc pija ni gitana ni hippie ni res de res, simplement em poso la ropa k em surt dels collons i ja esta^^
I si me de gastar molts diners en roba es pq es gotica =P
Pfffff, mes de 3 anys de debat per defendre el ser pijo o no? Com s'avorreix la gent...
El k em fot mes rabia es que hi ha gent k sa dedicat a ferse publicitat, per lamor d deu! k hi havia una nena de 13 anys dient k era pija i k tenia roba d marca pq lagreguesin!
En quin mon vivim? ¬¬

anonima -

mira jo estic decort amb lo k dius. La gent pija se sent molt superior k l'altre espensen kper ser molt mes rica pot domirar laltre gent i vale k hi ha alguns k pasen de discrets pero es k a mi em faria vergonya. Pero laquestio no si es compren rova de marca o no la questio es k smpre es pensen k son millos ells k ningu i, hu sentommolt pero odio la bostre manera de parlar

Siempre Falange -

Pero que es esta mierda, os mandaria ejecutar a todos seig!

Que la peña vaya como quiera, pequeños de mente, y si dan asko pos su problema. Aunque...Orgullo pijo?? jaja no sabeis el que es el orgullo.

A tomar:)

Xavi -

http://es.youtube.com/watch?v=YbruJO8-O9U

per vosaltres, pijos, que sou la pena del mon.

Com disfrutaria un dia sortint al carrer amb un ganivet a matar a tot el qui veies de roba cara de marca.

^^

dew.

joan_posh -

joer! kina rabia nanos aki criticandos osea a nosaltres...aix , els ke critican ytal mes val ke espavileu pk sempre a la vstra vida i trobareu pijos a tot arreu i mes si viviu a bcn zona alta o capitals de moda...wenu men vaig ke passo ke estar aki....
d&G ever!!!forever

areww.. un peto a tots els pijos y pijas!! arriba el orgullo pijo!

s -

pijo quien lo lea XD

tu -

això de dir 4ever és de pijos XD

Lopez -

anti-pijos
4ever

Lopez -

mira els pijos mu xerra pero plantan kara 11 vs 3 i despres es fan un tip de truca a gent pk tenen po
i la vita esk i an alguns k volan aparentar lo k no son i multa marca pero despres no tenen mitja ostias

Visca les Penyes anti-pijos!!!

alba -

hola he vist el pique,ser pijo?? que es aixo? vestir de marques que em sembla molt be pero el sentit del bon gust no es una questió de marques

3r mon -

I la gent pobre què? vosaltres gastant un paston en roba mentre altres han d'anar descalços i amb roba trencada (de debò, no com la vostra que la compreu trencada, que té collons la cosa). I sabeu qui fabrica la vostra roba de superkualitat? i don provenen els teixits tan guapos de seda i de fibres sintetikes? tot ho fan els xinos, i si no son xinos, els negres. SI, accepteu que el que fan és simplement cosir un emblema (cocodril, cavall, el que sigui) i cobrar-vos el doble!!!!!

visca la terra -

per fi algú decent XD

un tiu cabrejat -

osea total ka sous uns putus fantasmaes kullons ka kom la roba del meu avi no ia res ostia, viska el meu hort, la mewa gralla i akesta terra tan ven parida kes CATALUNYA, si senyors si catalunya! dexeuvus d'hosties ka amb robes i punyetes no arraklareu pas el mon.

anónim. -

qin piqee noo ??

beunu yo diir qe
la geent em cnidera
pijo pro yo tinc
amiics/amigs q no
vsteixen pijoo
iqee? melestimo
IGUAAL oo MÉS

aaixii qe dona
igual cm vestiiim
i ames no x ser
pijo es lliga mes
es lliga iguaal ...

alaaaa peetonns.


killakoh!! -

wenas gente!!!!

ps k si ai k formar un ejercito ai toi en primera fila!!!!xk n ai otra koxa k m kabreee mas k un pijo m vacile o vaia de superior!!!

toi kuadrao seun dice la gente !!!!xd

pos aki pa lo k sea antipijos!!!!

att:kasty!anitipijo pa siempre!!!

si arguna tia kiere konoxerme k magrege!!!
casti_92_morales@hot......merci!!!

i xdon x ponerlo en kasteiano k no me dao kuenta!!!xd

anonim -

avera teu tots malament nomes e d dir k cadascu respecti ls vestits d cada jo vaig killu i sok amik d algun pijo i no per xo ns mirem lo d dins a i aixo pr els k diuen anar vestit com un gitanu : racistes d merda k teniu en cntra dels gitanus? dspres no vulgeu k os critikin per ser pijos si dieu aixo dls demes

martha -

jo crec q una persona de marca no fa mania ni res perl'estil.. El interior d la persona no depen de lespecte fisic. Si es una persona com cap altra.. A la gent se la te q stima per com es i no per com vesteix :S!
appaaaa, adeuu!

Glor* -

Uolaaa! mira.. jo krek k cadascu es kom és... pertant.. un pijo pot ser prepotent xulu i merdes kom un punky escaros repelent o kom si tots son super simpàtics.. aixo es depent la persona.. pro aixo si..

jo.. anti-pijos siempre!

al zara,pull and bear y nar tirant XDDD!



anda bon vent

maria -

ola krec k els pijos son la gent mes way del mon perke sempre van de marka i tal.. yo tink una amiga k es diu laia i es super pija i em cau de puta mare perke es la meva millor amiga si vuleu agregeula:laia_1994@msn.com.
yo no es k sigui mol pija pero u sok una mika.

laia -

los pijosss son los mejoress porke siempre van de marka, los tios pijos estan buenissimos con el pelo al lado asi owowow si ai algun pijete por ai i kiere agregarme jo tengo 13 años i soi super pija siempre voi de marca oseaaaaa!!!!!! si sois pijos agregarem a : laia_1994@msn.com

[stel!...*] -

passava x aki i e vist el devat, xo, xk o sapigeu pijo vol dir de familia riaca! si no vuskeo al diccicionari.
x els anti-pijos a mitb magrada portar roba bona, de marca i anar a la moda i si aixi i a gent felino entenc xk us fa tanta ravia.
I x els pijos keyo enconec uns kuans k su kreuen mol pero... despres tenen un pis am ratas aixo si k fa pena

O SIGI K DEIXEU DE DISCUTIR K NO EN TREIEU RES.

th3 @_ï_G_3_n_ª_$ and tremends 4 life!! ;):P

SgBass -

be, jo piro d'aki pk diskutir amb vosaltres no serveix d molt (maricons, gays o homosexuals). Tinc més coses a fer i per aixo comento amb tan poca freqüencia. Un plaer haver llegit els vostres intents de insult a la meva persona ;)

ejem... -

1- els cargols no flipen
2- gonza et cito perquè defenses les teves amiguetes quan elles també diuen barbaritats i no, no les conec ni ganes.
3- no sé perquè em dieu inùtil i la meva vida sexual és completament satisfactoria i ningú em paga perquè jo ho faig per plaer i no per diners o interès.

xd&mariona -

va tio nu siguis mes penos del k ets sgbass ja savem k et fa riure..............

SgBass -

aix.... u sentu moltissim de veritat, estic molt arrepentit del qye he dit i no se si podre dormir aquesta nit sabent que us sentiu tan afectats. PRIMOS

gonza -

buff veig k estan ls anims kaldejats kom sempre pero ejem pk mas nombrat ami si jo lo unik k vull eske hi hagi pau al foro amés us koneixeu entre vosalteres ?¿ a kudarse gent

xd&mariona -

k tem ofes ejem...pobrissonet
moira aixo tu em de torna:
KUAN ET PAGUEN PRE FE UN STREPTESEA O PER FOLLARTE UN TIO O UNA TIA "el k nu vulguis per tu nu u vulguis per els demes " segu k akets tio nu pot teni novia de kap de les maneres xd o novioxdxdxdd

xd&mariona -

ejem... nuse xk et vem vole kontesta akell missatge tan tonto de di si feiem a miks esk s'ha de se inutil rematat mirar k aket tio flipa kom una caracol esk esta pobret invecilet
K NINGU FOTI KAS EL EJEM...NI EL SGBASS JEJE ABIAT ENS SURTIREM AMB LA NOSTRE

ejem... -

cita de gonza "no genralitzeu ni provokeu "

cita de mariona gonzalez "ola ejem... ets un puto kabro i mariko"

cita d'xd "akets invecils i maladucats sk aixo nu te remei akets inutils i descarats esk son la pera"

molt bé, entre el vostre grup de pijes ara sou les més guais, ja ens heu deixat tope malament, oh, no sou capaces ni de contestar-me amb paraules que no siguin ofensives? No sé per què pregunto, és obvi que el vostre intel·lecte no arriba per tant.

gonza -

moltes gracies noies pel suport jo ja us e agregat en lx esta de viatge aixi k trigare potse una mikta mes no us pekopeu i nosaltres pensem igual Xaooo

mariona &xd -

1r volem donar suport el lex casases i el gonza xk son els millors d'akesta web si ens vuleu koneixa agrageunus a limogini_13@....

lexcases -

gonza tio parla be polets k es eso?¿ sera polos XDDDDDDDD ames kin problema ya amb ralph uns son de ralph els altres de tommy.
respecte alo de persona nova be jo sempre e sigut kom e
sigut, i si mo puk permetre pues ma kompro el polos k em dongui la real gana. I amb la paula menys k ja t'agradaria pillar-la ara kom jo sempre dik no eski vol sino k pot no pero en serio la regy per tu ajjaj xd. Weno lo k volia dir eske es evidnt k totom pot vestir kom li dongui la gana no tots tenim k anar de ralph o de tommy etc etc amés k akestes son normalillas i lo k diu en gonza te rao si tot es tela klar k si pagas mes deu ser per algo pero k tampok et moriras per porta roba del merkat ara siguem sincers a ki no li agrada nar ala moda i vestir be un altre kosa eske diu ke els pijos exklueixent ala gnt pero eske kuan algo pijo es vol akostar algo normal senriuen dell o ja el komencen a kritikar klar manera dons nomes parlant ente ells i ja sta klark hi han klassicistas pero eske un gitano tambe o pot ser aixo sempr ha existit aixi k no generaliteu per favor en gonza i jo fa molt de temps kens koneixem i em vist de tots el kolors.A mes sempre hi ha el tipik k diu k warras son les pijes no se ke pero ell segur k es moriria per estar amb alguna l'unik k konke son tan insegurs s'automarginan i el resultat es aket despreci kontra el grup k ells volen pertanya kuidado no estik dient totom pero la majoria dakesta gent k es tan radkal es per algun motiu daket molta dakesta discriminacio es per enveja afortunadament jo mai me ougut keixar de kualsevol persona dun altre grup perke si et kau be una persona es = del grup k sigui
vagi be kraks

Gonza -

jaaja weno responen ala pregunta de la mariona no em konsidero pijo pero si k magraden les markes pero vaja k aixo jo o trobo una tonteria perke en el fons tots son markes i ami mes igualk un noi porti una kami de 15 E kom de 50 E kom ja e dit la roba es oba lo important son les prsons i ja se k ara diran k u dik per kedar be pero senzillament ami es lo k minteresa jo mateix tink amiks skins i ens portm be vull puntualitzar red skins o tambe amiks k sempre els veus amb els seus polets ralph kom en lexcases mes present a un anterior komntari XD k a sigut genial jo abans era una prsona normal pero gracias a paula 320 sok una persona novia tiu sona a teletienda jaajaj xdd es un pike entre ell i jo i weno doncs k em konsidero ni per damunt ni per dalt dels demes sok un mes i ja sta a kuidarse gent

XD -

mariona axi es parla tu sempre aixi de xula aixi es kom sa d'anar x el mon amb akets invecils i maladucats sk aixo nu te remei akets inutils i descarats esk son la pera i ja u pots ven dir lu de mareta meva ja u pots ven dir jeje esk elss son tot aixo0 k an dit i sempre alucianan com unes cabretes esk ja esta be k si som putes k si no se k... k putse u son ells ehh. k x xula jo u entens o u enteneu els 2.
vinga mariona segueix aixi i el tindras a la butxaka wapa

mariona gonzalez -

ola ejem... ets un puto kabro i mariko sk els pobres sempre dunan la nota mareta meva .Be jop vaig amb els pijos i sok alwu amb la XD e k si wapixima b krek k nu li pudeu dir aixo xk ella nu us a fet res nu mes a dit la seva opinio sgbass krek k x di aixo es un imvecil i descarat totalment kom el ejem... i el gonza es pijo?? tu preguntu xk te vist aixi komuna mika a partat dels 2 vandos wenu dews wapos ja us aireu fen
-visca les markes ,pijos
-i katalunya de tot kor
Mariona

gonza -

weno ome no feu llenya del arbre kaigut es tan respetable la opinioo de la XD kom la den ejem l'unik k es veritat k tampok kalia entrar en trifulkas personals doncs aixo gent no us i kapfikeu mes

ejem... -

perdona? si ets tu que vol donar la nota sempre, jo no he començat insultant-te, has estat tu, podries haver-me contestat amb arguments i ho has fet amb insults i tens raó, he comès l'error de rebaixar-me al teu nivell.

xd -

gonza penxo k tens la reo xk putse u saran ells tot aixo k diuen sk ja sasap akts sempre donan la nota i siguen uns mala dukats

gonza -

en primer llok sok un noi gonza ve de gonzalo XD pero weno i jo no penso aixo tothom es lliure de fer felacions aki vulgui no entenk el problema si dos estan dakord amés kom ja e dit hi ha de tot kom a tot po no mas kontestat ala prguntat en k et basses per di aixo de les pijes?¿ a kuidars kraks

SgBass -

jajajjajaj puta "gonza" jajajjaj si s k a sobre es una pija d'akelles meravelloses k diuen....
jo krek k les unikes pijes maravelloses son aklles k la xupen i a sobre paguen elles XD

gonza -

sgbass en ket et basses pr dir aixo ?¿ krek k estas generalitzan i hi han noies pijes k son marevelloses o noies simplement normals k son una mika lleugeras no genralitzeu ni provokeu no es bo per ningu. xd deixals k diguin krek k ningu no ns pot jutjar nomes nosaltre matixos podem fer una relfexio a fons

SgBass -

"xd" TU ETS MÉS PUTA QUE LES GALLINES, lu k passa k les gallines no els cal despullarse

SgBass -

TOTES LES PIJES SOU UNES PUTES RENEGADES

ejem... -

El que passa és que ella vol cridar l'atenció i a sobre a la mínima t'insulta per no pensar com ella o no fer-li cas.

Gonza -

weno e entrat aki i me kedat flipant entre el ejem i el xd nomes us voliar dirk per una merda de kuestio per ki port markes i k ki no no val la pena diskutir ni insultarse kadasku k vagi kom vulgui home d'aixo s tracta la roba no deixar de ser tela valgui euros o valgui 100, i kreiume es una tonteria fer aixo k steu fent no en hem pas de barallar per aixo. aixi k prengeuso amb kalme okiss dews.

ejem... -

i tu una furcia, no et fot! quan cobres? segur que ben poc, jeje..

Anónimo -

fyfdyr

xd -

ejem doncs ets un guarro

Anónimo -

pero no diu de que els k tenene pasta siguin inutils, es clar que aqui ningu tracta de inutil a ingú, el k intenta dir és k els k tenen pasta su han pugt guanyar, que esta ben fet, pero una altre es que els fills dels que tenen pasta, ell/a no parla de tots, sino la gran majoria, aprofiten el poder del gran capital dels pares o de la familia, per a no fer res, aixo és el que suposo k intenta dir, no intenta fer cap nacio nova ni banderes noves ni merdes amb suc

SgBAss -

Es diu Gina.... de Vagina
KE T'AKUESTES

ejem... -

qui tha dit q sigui tia "xd"? insinues que totes les ties sou unes guarres? xD

juan -

nomes dir-li el ultim anonim k en sembla penos lo k esta dient els k la gent tingui pasta no vol dir k sigui inutil i k no sabnem actuar amb situacions extremes amés aixo de nar contra els pijos amb la exkusa de fer bandera si k es de poka personalitat si us rventa k tinguem kotxes lucossos no mireu o si nosatres som ms espavilats i aprofitem millor el temps es kosa nostra jo no em fiku si vosatres neu vaguejant o perdeu el tmps kritikant a gent k sta millor k vosatres

Anónimo -

El problema d'aquesta gent és que en general, ( no especificaré) tenene una gran falta de cultura general, segueixen els passos que els hi dicten, sense poder opinar ni criticar, actuen com uns titelles davant de situacions mínimes, com deia, el problema és que cada día hi ha més gent d'aquest genere social, que innocentment i inconcientment ens passen per damunt, amb això vull dir que si no aturem aquest moviment la nostre terra catalana serà producte d'una gent que no sabrà que fer en situacions extremes etc... ja que de joves o en l'adolescencia van perdre tot un temps valiosíssim, així que difondré la noticia a aquell que encara té seny i vol aturar aquest moviment i salvar la seva terra, CATALUNYA, aturem aquest moviment anticultural i manipulat per les grans empreses, aturem aquest tema i vivim amb seny i cultura, per una TERRA NOVA I UNA TERRA CULTA.......... qui vulgui contactar amb mi que agregui a; humanhazard@hotmail.com

Anónimo -

de fet a aquesta gent s'els pot reconexer com a tal ja que vesteixen com tots els PIJOS iguals, parlen com tots els PIJOS, i actuen com tots els PIJOS. s'els pot trobar amb cotxes luxosos en hores laborals, ( es a dir, quan tu treballes ells van a fer un vol amb el seu fantàstic cotxe) aquests com tots els altres no poden sobre viure sense l'ajuda dels pares, ja que aquests pares han treballat com ases per malgastar els diners amb un fill com els que els hi ha tocat.
El segon tipus de PIJO, l'anomenat "pijo pobre" és aquell que vol ser allò que no pot, és a dir hi ha una manca de personalitat, ja que imitant a tots aquells que SÍ i desgraciadament són PIJOS. aquests no fa falta anar molt lluny per anar a trobar-los, ja que ens rodejen a tot a reu i a totes hores.

anonim -

responguen al amnonim d'abans només dir-li k no tots els pijos son egocentriks i k amés aixo de no fotre brot hi ha tt arreu dakesta gent et pots trobar un cani k sigui igual i aket konke no te diners per menjar atrakar k enkaa es molt pitjor vinga gent a kuidar-se

Anónimo -

Explicaré el que són els "pijos": Els pijos són aquelles persones, egocèntriques, sberites etc... de pijos hi han 2 tipus, els Anomenats PIJOS i els "pijos pobres", els primers són aquells que SÍ es poden conciderar pijos, ja que han sigut descendents de famílies d'un estatus social elevat, amb un gran poder econòmic etc..., el que passa amb aquesta gent es que es pot permetre el luxe sense fotre brot, ja que té la gran sort de tindre un capital tant alt,

Martina -

Hola a tothom, jo he entrat aquí per diversos amics, com la Laura, i opino el mateix que ella: que cadascú vagi com vulgui i com pugui i que ningú es fiqui amb ningú per una qüestió tan poc important com és el vestir, que l'important aquí és com és la persona. Jo també vesteixo de marca i la majoria del meu entorn també, però això no vol dir que no tingui amics que no vesteixin de marca, al contrari, tinc uns quants bons amics i mai he tingut problemes amb la gent diferent a mi.

laura -

weno doncs e entrat pk moa dit un amik k hi havia akesta discusió ami en sembla k tothom pot anar kom vulgui tan amb marcas o sense no se creck lo delas markes la gent k si ficxa es més; es pk no su pot permetre pero k konsti k molta gent es la k et jutga per el tipo de roba k portes i et komençan a insultar klar els primers dias klla pero arriba un moment k explotes i els dius kuatre kosas ben dites llavors takusan a tu de prepotent kuan lls burxan fins ano poder mes ami aixo em molesta molt i k konsti kem faig amb tothom po sempre hi han kuatre envejesos k et volen treure defectes don no hi han nomes volia dir k siguesim mes justos amb tothom i k els pijos son mes victims k matadors doncs aixo vagi be Pttonets a tothom

xd -

sok la mateixa xd ejem la k escrit sota meu si k intento fer amiks vale guarra

anonim -

Desde la meva humil opinio kom a dit una noia d'un missatge de més adalt si k es veritat k hi ha gent k es pot pensar k son la re-hostia po kuan fa dies k no veus ala teva familia o et fan fer koses k no t'agradan; perke els teus pares es relacionan amb unes certes persones .Pero be no tothom es igual , amics meus de familias benestants són bonissimas personas i mai sels hi ocurriría despreciar una persona per la seva raça o vestimenta aixo tampok implika k no puguin portar "markes" kom les denomineu k es veritat hi havia una noia k ho ha dit molt be tot es marka enkara k sigui del zara despres si k es verita k en el sector denominat "pijo" hi ha molt de intrusisme i amb tots els respects del mon pero no eske es pugui dir k "markes" kom polo ralph lauren, lacoste , tommy hilfiger, desigual, diesel , o semblant sigui marces exclusivas per sibaritas tothom estalviant crec k sen pot komprar. La veritabla gent benestant gasta Dior Versace, Armani, Valentino,Chanel,Gucci o louis vuitton i pocas vegadas veureu que vagin exhibint algun logotip de marca en el cas d'armani si compreu pret â porte és més possible pero vaja son marces que nolueixen gaire i o trobobe perqu crec que si et compres un peça de vestir no es pa anar lluïnt la marca sino perque t'agrada i et sens agust. la meva familía en concret no tenim cap problema en ocasions per anar vestits amb roba dels corte ingles i no sens cauen els anels i puc dir que em entrar al cercle ecuestre que la gent benestar de Bcn podra coneixr i no ha opassat absolutament res crec que esteu magnificant una seri de gent que pot ser lo "pìja" k us vulguin vendre pero que en realitat lo unic que intentant aperantar es de lo k mancan

@ -

Desde la meva humil opinio kom a dit una noia d'un missatge de més adalt si k es veritat k hi ha gent k es pot pensar k son la re-hostia po kuan fa dies k no veus ala teva familia o et fan fer koses k no t'agradan; perke els teus pares es relacionan amb unes certes persones .Pero be no tothom es igual , amics meus de familias benestants són bonissimas personas i mai sels hi ocurriría despreciar una persona per la seva raça o vestimenta aixo tampok implika k no puguin portar "markes" kom les denomineu k es veritat hi havia una noia k ho ha dit molt be tot es marka enkara k sigui del zara despres si k es verita k en el sector denominat "pijo" hi ha molt de intrusisme i amb tots els respects del mon pero no eske es pugui dir k "markes" kom polo ralph lauren, lacoste , tommy hilfiger, desigual, diesel , o semblant sigui marces exclusivas per sibaritas tothom estalviant crec k sen pot komprar. La veritabla gent benestant gasta Dior Versace, Armani, Valentino,Chanel,Gucci o louis vuitton i pocas vegadas veureu que vagin exhibint algun logotip de marca en el cas d'armani si compreu pret â porte és més possible pero vaja son marces que nolueixen gaire i o trobobe perqu crec que si et compres un peça de vestir no es pa anar lluïnt la marca sino perque t'agrada i et sens agust. la meva familía en concret no tenim cap problema en ocasions per anar vestits amb roba dels corte ingles i no sens cauen els anels i puc dir que em entrar al cercle ecuestre que la gent benestar de Bcn podra coneixr i no ha opassat absolutament res crec que esteu magnificant una seri de gent que pot ser lo "pìja" k us vulguin vendre pero que en realitat lo unic que intentant aperantar es de lo k mancan

ejem... -

intentes fer amics?

xdxd -

sok la mateixa xdmireu jo visc a pineda una urbanitzacio molt pija de pineda (a on viuen els de la joieria tous)mireu les markes principals k portu son:lacoste , ikks,chipe,guru.rams23,dnky,calven klein,tous,united colors of benetton,nike,kikers a i a mi amb dona molt asco entra a les botigues barates
i aixo k nomes tink tretze anyets

XD -

wenu sok la mateix xd de sempre:
Ilove narcis
I don't love gina
I love pijos
I love PROMES PINK

xdxd -

wenu sok la mateixa XD i jo krek k i a gent k no sauria de possar amb akets temes i no buscar problemes a on naurien de buscar si amb beiguesiu a tots akets els i agaferia mal!!xd esk i a molta gent tonta de kollons !!vinga adreu piru a una reunio top secret de pijes
!VISCA LES PROMES PINK!

Nikopolidis -

Per a definir pijos els hauriem d'agrupar en 2 grans grups; Pijos i els pijos pobres.

Anónimo -

wueno sempre sok xd de tot arreu

xdxd -

jo krek k el millor es anar de markes a mes akesta gina es una eskarosa i un puta xk va insultan a la gent kom si res i aixi no es pot anr pel mon a mes la roba de marka no es fa tan malbe
wueno visaca les markes!!!!!!! els pijos!!!!!!!i visca catalunya!!!

Nora -

Sou tots uns IDPF's!
Intento De Pijo Fallido
xD

NuneTa··* -

*··Holaa[!] la veritat esque no sé com he anat a parar aquí pero ja que hi sóc..;)et diré el que penso: jo sóc digali pija o com vulguis..& vesteixu de marca peRqe magrada la roba & no per ferme superior als altres..tens raó en que hi ha nois/es que si que porten marcas per vacilà & per creure's més importants..pero és com tot[!] no tots som així,sas? per exemple: a mi no m'agraden els..digali pelaos,killolos..com vulguis..pero en vaig cuneixer un & mira..ara som amics..perqee una persona no és millor o pitjor per la roba que porta..sino per la persona en sí..:)recunec que tot & sent "pija" n'hi moltes que son insupurtables..las tipiques repelents..sas? & aixo no vol dir que em caiguin be..pero buenu..res més a diR [!] Que us el llegiu si voleeu;) Un petuneT molt forT a tothooM[!] Muaaaaa*

angie -

o e trubat akesta web per kasualitat i dik lu matex k la princess . pro io sook pija tota la k tink e s de marca i no la fardu
gens

angie -

io sok mol pija i no me abstes a llegir axo si algu kes piju u a llegit k magregi : angelika_th@hotmail.com

hello -

però kina edat teniu els ke feu alguns komantaris kom els ke e llegit? sobretot els pijos. siusplau primer madureu i després us kompreu roba! jo no stik en kontra dels pijos ni dels no pijos kadasku te el seu estil. però si ke estik en contra dels ignorants i dels pijos que pel sol fet de portar markes es creuen superiors. penseu abans de dir res!

Anònim -

Hola... mireu nois jo si que vesteixo de marca i em diuen pijo però m'he enamorat d'una noia que no és pija i me l'estimo igual!

Júlia -

No se us ha ocorregut mai que això d'anar de marca no depèn de les peles que tinguis? Perquè vaja, conèc un munt de gent que va de marca (marca cara, no Zara, que com algú ha dit a dalt, també és una marca) i no són gent de peles, i es pot ser una persona molt rica i dur un estil de vida que no impliqui lluir marques, no?

anonimo -

Avera, mira yo vesteixu pijo, xq? no se. m agrada l estil. po si dic la vritat sitc mes d acord am la gen k a deixat cumentaris en contra dls pijos, xq eske em cauen fatal. Nose qui cullons a dit....si voleu vestirvus com gitanus( aixo ya es nar d superior puta pija) i mira yo me anat dunant conte d k en realitat no m agrada com vax, k ma abduit la societat saps. i ara al estiu m posu rastas i a viure lliure. i em vestire com un gitanu, pero am orgull. Soc un pijo, po eske els pijos em fotan molta rabia. i no digeu k no eu fet res xq us insultin xq si k eu fet....saps k eu fet? SER PIJOS. vale peña. gAnJA mAn JAHH!

RED Skingirl -

he descobert aquesta baralla per casualitat. Em fa molta gràcia que tots i totes les pijes que han donat la seva opinió aquí s'hagin basat per defensar-se en "nosaltras no hos hem fet res!". Per favor! Si no estiguessim farts i fartes d'adolescents super-mega-fashions envoltats de núvols roses i marques super-cares que van d'ídols per la vida i que anomenen "gitanos" als qui es neguen a obeïr la societat no anat al zara ni merdes, no ens queixariem.
Però resulta que cada sortim al carrer i mirem on mirem ens trobem amb el mateix grapat d'ovelles Ralph Lauren. Fa pena. Es creuen tant especials i en realitat són com gossos obedients, fills de papà. Es creuen que son superiors, i encara que ho han negat fermament, s'han traït dient als que no duem marques "gitanos", "pobres", etc. No cal ser pobre, per no dur marques. Només cal ser... Intel·ligent?
Una altra cosa: la "nineta_mureneta" afirma que "Desigual, pepe jeans, Ikks, Les enfants terrible, Dior, diesel,samblancat " no són marques. A no? I què son, sinó? Una marca és el nom de l'empresa que fa un producte. Això si que fa plorar.
Bé, siusplau, negeu-vos a ser xaiets de corral que fan el que és "políticament correcte", espavileu-vos, rebeleu-vos contra aquesta falsa democràcia... Però no hos repangeu en la comoditat de ser un més!
Ei! I rebel no vol dir cantar les cançons de rebelde way, no fotem. Això és basòfia televisada.

nineta_mureneta -

Ei ola, la gent k es kritica si k es patetiK, per favor...K som humans y no besties. A mi fa fàstic el mercadillu xo no per aixó he de fer marxar los meus amics de la peña!! Siguem sibilitzats pliss, k pk una persona no tinga diners no vol dir k sigui satán! Yo no soc pija y tink tot l'armari de markes kom Desigual, pepe jeans, Ikks, Les enfants terrible, Dior, diesel,samblancat i mes i d'altres k no son mul pijetes kom pull, bsk o mango.xD. No soc de cap dels vostres vàndols xo us dic k el vàndol en k stic jo, se'n riu de vosaltres i se n'avergonyeix de k persones kom vusaltres vagi així pel mon critican!!!Feu plurá :(

eVa -

Hello!
Jo no sk pija i vaig d Zara i mnkanta UP

Moni i Claudieta -

Ens em deixat de dir que nosaltres tamb coneixem a l'Elna de dal (si és ella vamos) i que te rao am lo q diu...

Moni i Claudieta

*sitos als del st.pauls i a tts guapos i guapes

Moni i Claudieta -

Hola a tts! Som la Moni i la Claudieta i nosaltres anem d marca perq ens agrada i no per axo discriminem als q no i van...nosaltres em entrat aqi x una amiga, la Gina, q a eskrit a dal, i s veritat q ella va pasar una epoka en q tot eren markes i ara va d lo mes normaleta i es una tia de putisima mare i a ella li es igual q nosltres anem d marca i a nosaltres ens es igual que ella no i vagi.
Besitos a tts els del St.Paul si pasen per aki!
Gineta t'estimem!

coment anterior -

Autora: Lauraa*

LƒÒ„‘s -

Mol bones a tutoom!¡
Mireu, jo vag a un colegi d monges a l'Eixample i kuasi tutom és pijo d la mort. Puc di k mencanten les markes i les portu, a + magrada up&down i totes akestes pijades. Xro el k vull explika no és la mevs vida, sino k la k a scrit axo d: ridikul... te tota la rao dl mon. No la cunec xro laplaudeixu.
Portu markes xk e nascut en una societat consumista i mooool clacista, i mira, magraden k i puc fe. Nusaltres som el futur i lestem turnan una merda x crea grups on ens afrontem i critikem. X sort, no sc cm molta gen k si n ets cm el seu grup taparten (e cunegut la tira d penya axi!¡), sino k tinc amigues killes, pijes, mooool pijes.... Fins i tot e surtit am un killo (xk staba bo cla).
Numes magradaria afegir k si axo n ens agrada (k ens crtikin x com vestim, k ns fotin un repas d dalt a baix x veura si magrada o no el k portes, etc) numes som nusaltres els k pudem canvia tot axo i speru k + ndavant surti efecte.

** CaRpE DiEm** (viu el mumen)

PD: es la primera vgada k visitu akesta web i tribu k ta mb i magrada pude llegi opinions d tutom. X cert, algu em pudria di la web d up?? Sk em van fe una fotu i la vull!!¡¡ Merci wpetons**.
Apa, ptnss!¡
__Lau[&]San for eternity__

Gina -

Doncs molt bé, ets lliure de dir la teva opinió. Però a mi no m'agrada vestir-me de marca tot i que abans hi anava de cap a peus. Jo ara ja passo. He comprovat que alguns pijos no estan bé del cap. No sé si l'Elna que ha escrit a dalt és la que jo conec però si l'és quina coincidència! L'únic que estem una mica picades i no sé com preguntar-li si és ella. Elna si llegeixes això truca'm eh? Que vull parlar abans d'allò... bé ja m'entens.

xdxd -

xd, no amb feu riure vosaltres us caixeu xk no podeu anar de markes xo n0 es fa tan mal be i krek k t' as passat un ou!!!!!visca el pijos!!!!!!!!!!
gina ets mol imvecil de cambi xdo x l' exprecio es el k krek jo visca les markes bones i els pijo!!!!!!!!!!!!!!!!!

xdxd -

xd, no amb feu riure vosaltres us caixeu xk no podeu anar de markes xo n0 es fa tan mal be i krek k t' as passat un ou!!!!!visca el pijos!!!!!!!!!!

kris -

ames lo k adit la gina te tota la vritat abera no es el bostra problema de ki vasteig de marka y de ki no vosaltres teniu envidia o rabia nse po uenu ya parlaerm adew

kris -

uenu nse k di po uenu yo krek k alguna roba de marka no pasaria res nse

Gina -

Penós. De veritar que sou tontos tots els que aneu de pijos (perquè alguns no sou més que aspirants, com la majoria de ties del meu institut, que segurament, a casa els deu arribar l'aigua al coll) i en tot cas, només volia dir que aquests d'aquí que escriuen coses en contra del vostre món de color rosa, no són gitanos, i dos, què passaria si ho fossin? Sou racistes o classistes? O les dues coses?
Jo fins fa ben poc anava de marca (però no de Rams23 ni marquetes d'aquestes, ni tampoc de Tommy Hilfiger perquè el tio aquest és un racista, com alguns d'aquí) i ara, com que el meu institut a quedat envaït per un autèntic exèrcit de pijos i pijes barates, he decidit desdir-me de tot això de les marques. I us asseguro, em fa sentir millor no ser com tots vosaltres i, encara que a casa continuïn anant de marca, jo amb els mateixos diners em compro vuit samarretes i tres pantalons ens una botiga que no sigui de marca (de fet, és una cagada dir "de marca", perquè Zara també és una marca) com abans em comprava una camiseta de Fornarina i un polo de La Martina, i dic, pel mateix preu les onze coses d'abans que aquestes dos últimes.
Bé, jo us deixo, espero que reflexioneu una mica sobre la vostra tonteria de fer-vos els superiors (ja no demano que comenceu a vestir de roba que no sigui cara, perquè els miracles no existeixen) i bé, ja podeu estudiar molt i aconseguir una bona feina que quan sigueu grans us permeti seguir mantenint el ritme de vida de malgastadors que porteu, perquè els vostres pares, tard o d'hora se'n cansaran, de pagar-vos la roba.
Adéu i que canvieu!

Elna -

M'agradaria explicar el meu cas. Fa temps que vinc per aquest lloc i no m'havia atrevit a escriure, encara. M'agradaria deixar clar que penso que sóc una desgraciada...per haver crescut en aquest ambient. És fort que estigui dient això, oi? Doncs m'agradaria adreçar-me a tots aquells nois i noies que sou "pijos" com dieu vosaltres. Jo no sóc pija. Jo vesteixo de marca, sí, però vosaltres, que sou "pijos" no les coneixeu o en tot cas, queda massa lluny de les vostres possibilitats. No sabeu què és està dient això...és estar traïnt a tot el meu voltant, dient coses que no toquen. Jo sóc una pobra nena rica, sabeu? No sabeu què és això perquè rics no en sou, però és de les coses més infelices del món si creus que els diners fan la felicitat. Jo tinc pares, sí, dues persones de carn i ossos que vesteixen de marca, condueixen cotxes cars, assisteixen a esmorzars i sopars idiotes per a rics riquíssims i que de tan en tan passen per casa i diuen: filla, que gran estàs, filla, el diumenge que ve dinarem amb els senyors tal al Club de Polo (un club per fills de papà imbècil), filla, fa temps que no et compres roba nova, filla, ja estudies?, filla, aviam si vigiles que feu a la proxima festa de famosos, no ens feu quedar malament...jo no he tingut pares, sabeu? És una absoluta merda ser ric. Una merda. I a molts els deu semblar que deu ser fantàstic i que estic boja ( ja m'ho han dit), però la veritat és que no, però que m'hi tornaré si continuo en aquest ambient de tontos però no pijos. I m'agradaria afegir...Pedralbes està mort, no hi visquessiu mai, és un aburriment mortal... i no hi ha ningú pel carrer. Bonica sensació quan surts de casa intentant allunyar-te del teu món i et trobes un munt de pijos, no de rics, sinó de pijos com vosaltres, que aneu de rics però que no ho sou i sentiu una verdadera i tonta admiració pels que ho són, que et van al darrer perquè ets rica de veritat i molt guai, com dieu, i no paren fins que aconsegueixen que els hi ensenyis la casa o els convidis a una festa de falsos amb gent de cognoms amb cert renom. T'adoren, es moren per semblar-se a tu, i realment...no us assembleu a mi...crec que he arribat a un nivell d'infelicitat molt alt. Els diners corroeixen. Sort.

Helena -

Em sap greu dir que tota aquesta gent que es fa passar tan per pijos son en realitat una mica burros...que aquestes marques que porteu (rams, loreak mendian, etc) no en teniu ni idea de el que es anar de marca, que fa 2 anyets com a molt que heu descobert que és el Brandy, que alguns no sabeu ni què és Fornarina o Nolita o Le temps des Cerises i que a més no viviu en barris pijos ni res...de veritat, com us podeu anar orgullint d'això?? La gent que té pasta de veritat no en farda! I la marca no sel's veu...percert.

anoniim* -

passava x aki i e vst tot aket pike i sk em fot mol pk tutom pot ser kom li surti dls kullons...sk ia pijos bnas personas i hi ha pijos mamons kom hi ha antipijos bnas personas i antipijos mamons!!!esk aixo passa a tot arreu!!!kom b a dit la laieta ets lliure de se kom vulgis...!!!avera io portu roba de marka bastantas vegadas (marka tipu roxy,vans,dickies,rams..)pk magada xo no em fotu uns pantalons d&g de 160e...io em kumpru uns samblancat de 30 a 50e pk mgraden i trobu k em kdan b xo no sok pija...!!!i si no kuneixes a una persona no digis k et mira malament...!!!tb sa de dir k ia mls tipus de markas pk x exemple zara es makra xo no pija aixi k specifikem siusplau!!!wenu paru ia pk...i konsti k no vai am ningu!!!
lu trist es perdre una amistat x akstas putas tonterias...=(

skin -

a mi em sembla k la majoria de pijos ia no son ni catalans. de vegades xerren am castella per sembla superiors enkara. kina pena
VISCA CATALUNYA INDEPENDÈNCIA O MORT!!!!!!!
Oi!Oi!

Anónimo -

El que ha escrit amb el nom de Rídicul no sabeu quanta raó té. Sincerament trobo el teu comentari sublim, excel·lent, no hagués sabut expressar el mateix en tan poques paraules i tan clarament. De veres. Mereixes un aplaudiment.

*PriNcESs* -

Aveure... jo no us konek e trobat la web per kasualitat.. jo vaig de marka i nse sok una mika pija i no trobu k saji d'anar fardant... i a kasa meva també ajudem a la gent k s'està murin de gana als paisos pobre, i tamb anem de marca. alomillor els k no aneu de marka no ajudeu als pobres ki sap... pro no podeu anar kritikant a la gent k ens podem permetre el luxe de komprar rova kara perk ens agradi... nse preokuveu-vos de la vostra pinta i no ens kritikeu als pijos! ja k nosaltre no fem webs x kritikar els altres "mortals". si algu te alguna kosa a dir-me k menvii un mail! kisses x tots mby:- *princess pija*

Ridícul... -

A veure, ki us heu pensat k sou per dir "Gitanos" a totes les persones k no vesteixen com vosaltres? Despres direu k no us poseu amb ningu... no ni poc!
Mireu, jo no tinc roba de marca, però no perquè no tingui diners suficients, sino pk penso que els diners hi són per gastar-se'ls en coses més interessants k una samarreta de la hilf (com diríeu vosaltres). No us critiquem per enveja, sinó per fàstic. La majoria dels pijos sou uns prepotents, només cal veure-us les pintes... Jo vesteixo com a mi m'agrada i no com em diuen les multinacionals. Em sento bé amb mi mateixa i això és l'important. Perquè cadascú ha de trobar el seu estil sense que ningú l'influeixi. Ser pijo no és un estil, ni una manera de viure, ni molt menys... És tan sols una estratègia per encaixar a la societat sense haver de fer gaires esforços. Però que sapigueu que si continueu per aquest camí mai arribareu a ser feliços. Perquè només quan una cosa ens costa d'aconseguir ens fa feliços quan l'aconseguim. Jo m'esforço dia a dia perquè tothom m'accepti tal com sóc, sense haver-me de posar una samarreta bultaco perquè em saludin. Espero ajudar-vos a reflexionar i que algun dia us adoneu que això que feu no té sentit. Que tingueu sort en el vostre camí cap a la maduresa.

Salut!

kristina -

una koxa jo portu roba d marka avgades i trobu k no per portar marcas tns k ser mes important i mes llest. I k els k van fardan d k tenen molta pasta i es kompren kamisetes de 50€ segur k son els mes matats i els k no arriben a final d mes.
i esteu dient unes markes k no son gens cares kom guru hilfiguer,ralph... weno k els pijos a la merda i viska el gitanus kom vosaltres dieu!!

andreaa!:) -

bness!vunu jo no soc daket insti xro noi aixo es dapen de kin insti vagis!xk el meu i a de pot i a d lo mes pijo k et pots imagina a lo mes killo inclus i a algun skin sas? i jo no es k sigi d lo mes pija xro u soc bastan almenys aixo es lu k em diu la gen i prefereixu na a un cole com el teu k no ara com el meu sas? es una merda xk el killos et miran am una cara k dius... i davagadas van d pijos i diuen k tu ets un xarni xD xro...vunu putse i a gen k es mor xk no te dines xro si tu permets?no? pensatu xD!


xauuu!

lexcases -

bueno pos yo tambe me kolat per erro aki jajajjaj jo diros ksok u kas raro perke ami m'agrada la roba surfer pero es veritat k al pija tambe defet la meva novia es fanatika de D&G i neostyle , guess etc etc etc i dir k la gent es fika molt amb els pijos i son persones estupendes la majoria i auran kuatre idiotes k passa a tot arrue pero la meva novia i les meves amigues i amiks no van fent ostentacio ni jo tampok sencillamen aun li agrada no se el disseny i tot i apart la roa k kompreu normal sense markas en realitat son imitacions de les markes si no us agrada vesti aixi vale pero no kritikieo ales persones perke no les koneixieo o digueo k si sim guarros o guarres per cert aixo de gitanos menkantata jajajajajaj i lo dde merkadilleros tambe pero jo tink un nou adjectiu sinpa= sinpaga ajjajajaajjaj no po ara en serio no kritkeu en general perke yan nanos k son ben burrus i van de gitanos un salut gent

tanietaa!! -

la paraula pijo no es refereig a persones que van de marca!! jo vaig de marca 100% i no soc pija...xk mu he currat jo!! si hus posseu tan amb els pijos deu ser x algu...que teniu enveja??....xD Primer miru-vos i veureu que no hus vindria malament un canvi d'estil...que anar desmanagat no es gens elegant!!!
Visca dolce& Gabanna, Rams 23, Guru, La martina, Lacoste, Burberry...i altres!!!

Anónimo -

Exacto, sin dinero tambien se puede ligar, y la verdad, si sales con alguien solo porque es pijo... eres muy superficial. Y encuentro que la gente tiene muchas otras cualidades suponiendo tener dinero una cualidad.

thais navarro -

ola me llamo thais i esk la verdad yo no tengo amigos, no les caigo bn a los demas xk soy muy muy pija y soy tan warra k me gustan todos los niños de mi colegio.
adios wapissimos bss de la warra(osea yo jajja)

Anónimo -

pues mas u fes molt

Anónimo -

pijiyu tio eres un notas yo n tngo muxo dinero y q igualmete boy bestio x la calle y suelo ligar cn las tias. mira pa eso no ase falta ser pijo si es lo q creeis e namas siendo wpao y simpatico las rompes a toas o no ??? vale cimbrel q me najo q me da laxe esto!!

¡¡ LòndÓn !! -

E TIO AMI NO ME GUSTA LLEVAR ROPA PIJA PERO SI MI MADRE AVECES ME TRAE GORO NO LE DIGO QUE LA TIRE ME LA QUEDO Y ALGUN DIA QUE SALGA DE FIESTA CON LOAS AMIGAS PUES ME LA PONGO Y SI QUEE S VERDAD QUE SE LIGA MAS Y LES HACES REIR Y TODO, YO NO ME METO CON NADIE RESPETO A LA GENTE COMO VISTA TENGA O NO TENGA DINERO

pIjIyU -

ei mercadillerus no ens futem am valtrus aixi vusaltres deixeunus estar trankils i que no pasa res e si no eniu diners no pasa res no ploreu ni res que sempre us kedara esperar a el dilluns (xq?) x anar al meraillu avere kan purtat els gitanus jaja GORO...RAMS32...KEVIN KLEIN...jajaja venga pobres si os falta dinero pedirme un poco jajaj i ya sabeis MERCAILLO 4E

pijoO_loko -

eix sabeu q no se x q sou aixi vosatres nusatres no us em fet re numes es pose aixi epr embeja al pijos es la nostra forma de ser!! aixo si una mica mes cara pero no us empreñeo e gitanots jajaja!! visca els pijoos/as y [Armani Jeans]

NitrouS -

aqui los pijos son los que llevan marca pero marcas que vale una camiseta minimo 40€ o 50€, vestir del zara no es ser pijo ni del bershka eso es creerse pijo pero lo que aces vistiendote de eso es el penas...

pijita_piruleta -

mira no voig a critika a ningu, xo pk ens critikeu als pijos si nosatros no us em kritikat a vosatros?avera..si akas aguessim dit algu..avera nosatros no tenim la culpa de portar uns deportives converse o puma texans pepe jeans un polo d la ralph lauren i una jaketa d la burberry a canbi vostros no us podeu permetre el luxe i porteu uns jeans d stradivarius zapatrilla kelme una kamisetilla de 3€en stradivarius i una xaketa de bershka i k paxa? cada u el k s permet! i ña gen pija k vesteix x a no anar d kualsevol manera o x anar d mes bona kualitat pk no em diguesseu k es lo mateix una camiseta d stradivarius k una d hilfiger o burberry?
Viva los pijosss!OKM!

skin head style of life -

ja la gent n lluita per res i akets merda de pijos nomes van a les discotekes avera ki es lia amb la mes puta. amb les seves robes de marca k es gasten un paston i ja n estimen ni la seva patria!! oi!skinheads only red oi!

anonima_la d'abans -

Perdoneu, però no sé què ha passat k el comentari se m'ha enviat vàries vegades... ho sento. Petons a tothom!

Anònima_antipija -

Bones!!! No us conec ni res, pro passava per aki i m'ha sorpres el pique entre pijos i anti-pijos. A veure, si t'ho pots permetre i t'agrada, et compres roba d marka, pero no vagis xulejant k tens moltes peles i per aixo vesteixes com vesteixes. Jo, personalment, em considero més anti-pija que res mes, per tant, no tinc res de marca! Però aixo no vol dir k no m'ho pugui permetre, sino k trobo que els diners es poden gastar en coses mes interessants que en una samarreta bultaco, hilfiger... No els tinc cap enveja en absolut als pijos! Alla ells i k pensin el k vulguin! Apa siau! VISCA CATALUNYA!!!!!! VISCA L'SKA!!!!!!!!! VISCA ELS RAMONES!!! P.D.: Prdoneu, però tinc un dubte. O vesteixes de marca o ets un GITANO?????¿¿¿¿¿????? Per favor!!! ^^'

Anonima -

Bones!!! No us conec ni res, pro passava per aki i m'ha sorpres el pique entre pijos i anti-pijos. A veure, si t'ho pots permetre i t'agrada, et compres roba d marka, pero no vagis xulejant k tens moltes peles i per aixo vesteixes com vesteixes. Jo, personalment, em considero més anti-pija que res mes, per tant, no tinc res de marca! Però aixo no vol dir k no m'ho pugui permetre, sino k trobo que els diners es poden gastar en coses mes interessants que en una samarreta bultaco, hilfiger... No els tinc cap enveja en absolut als pijos! Alla ells i k pensin el k vulguin! Apa siau!

VISCA CATALUYA!!!!!!
VISCA L'SKA!!!!!!!!!
VISCA ELS RAMONES!!!



P.D.: Prdoneu, però tinc un dubte. O vesteixes de marca o ets un GITANO?????¿¿¿¿¿????? Per favor!!! ^^'

Anonima -

Bones!!! No us conec ni res, pro passava per aki i m'ha sorpres el pique entre pijos i anti-pijos. A veure, si t'ho pots permetre i t'agrada, et compres roba d marka, pero no vagis xulejant k tens moltes peles i per aixo vesteixes com vesteixes. Jo, personalment, em considero més anti-pija que res mes, per tant, no tinc res de marca! Però aixo no vol dir k no m'ho pugui permetre, sino k trobo que els diners es poden gastar en coses mes interessants que en una samarreta bultaco, hilfiger... No els tinc cap enveja en absolut als pijos! Alla ells i k pensin el k vulguin! Apa siau!

VISCA CATALUNYA!!!!!!
VISCA L'SKA!!!!!!!!!
VISCA ELS RAMONES!!!



P.D.: Prdoneu, però tinc un dubte. O vesteixes de marca o ets un GITANO?????¿¿¿¿¿????? Per favor!!! ^^'

Anonim! -

miRa.. jO no soc dl vostre institut ni res xo es k m'he ficat aki per casualitat i he llegit tot això i m'he kedat flipant! Mireu jo el que penso es que tots els que esteus aki dient soc pija sta la mort sou uns engañats perque l'unica cosa que voleu es k us diguin q sou uns pijos per que us fa gracia i us penseu que sou millors a + esteu parlant d'unes marques que se les pot permitir tothom com sn rams i bultaco que fins i tot ja les porten el pelats! miRau jo sempre vaig de marca com RL. Hilfiguer,custo.. i no x això em sento superior a ningú pk vesteixo aixi pk m'agrada xo tothom es lliure de vestir km vulgui es + els meus amics no sn pas de pijos treient el meu novio k si k ho es xo en fi... tnpk negare k prefereixo els ambients pijos k anar a ambients gitanus pk hi ha gent k dona pena km vesteix xo no x això deiexen de ser ona gent en fi nSe... el ser pijo es porta x dins no x fOrA!

NMP_8574 -

A MI MES IGUAL.
SER PIJO NO VOL DIR ANAR DE MARCA SI NO XULEXAR DE KE PORTES ROBA DE MARCA.
I SI CONSIREREM PIJOS AKI O ES TOTOM ZARA ES UNA MARCA!

marta! :P -

Ei mira; jo tmpoc stik a favor de ningu i tink mul pokes koses de marka i de veritat m'encantaria ser pija pro ls meus pares ni jo tenim multes peles(arribem scasos a fi de mes). I a tots el comentaris k s defensaven ls pijos ens deien gitanos, pk si no portem roba de marca som gitanos? puc anar sence marca i no ser gitana!! nestik fins el ous!!
HIP-HOPERO&PIJOS&HIPPIES&NEURES&... FRIENDS 4e!! pk em destar sempre pikats sin en l fons som persones igualment!!

naneta_69_posh -

mira nen no s d k neu xo ls pijos no ns fikem amb la gent ni re i tutom ta n contra nostra mira lu k us pasa sk us muriu d enveja!! aver si ens u pudem permitir pus ens cumprem al k vulem i x lu meyns nem be vestits i no km uns gitanus! mira yo no tink re k no sigui de marca vale i vaig amb gent k va d zara i inclus vaig amb gent killa i k ens mirem a linterior i no km vestim cadascu vesteix cm vol otia stik fins als cullons k tutom vagi en contra nostra!!
ki nira a up&down aket finde?
UP&DOWN da bst 4life!!!
HILFIGER&RALPH LAUREN DA BST OF THE WORLD!!!
AUPA LOS PIJOS K SOMOS LOS MEJORES!!! todo son celos

laieta -

axó va xr tu karla no entenk pk dius k tns amigues k vstxn de zara i tal en plan despreciatiu, jo no soc ni antipijos ni re daxó , la veritat es k jo n m fiko d part d ningú pk jo vesteixo zara xro tambe tink koses rams, hifiger, samblancat, roxi, lorek mendian, i tal jo no krek k a una persna se lagi d mira malament pr km va vestida, perk alomillo es un noi/nia stupendo/a jo prsonalment penso k totom es lliure d vesti km vulgi i no per vesti duna manera o duna altra lan d mira malamnt, jo tink amigues pijes i us puk dir k no vn gens d superiors al kntrari sn ml bones pabes i tambe n timk k n sn pijes i la veritat s k tampok vn insultnt ls pijos, la veritat s k tnen millos kses a fe, bueno jo hn despedexo pk kuan kmenço a skriure no paru...dw a totes

laia -

a

nina_hilfi -

Karla jo sok com tu pija fins la mort ! si els altres voleu ana com uns gitanus vestits alla vosaltres po no us fikeu am ls pijos pk no us an fet re, ma smbla k tmbe s una mica enveja, s patetic porta imitasions i mols daki k an skrit anti-pijos stik segura k n teniu alguna dimitasio. Mira numes una kosa ls pijos no s posen am vusatras oi? dns vusatras deixeunus sta !!
VSK HILFIGER!!!:)

mry_23 -

eii yo stik amb aixo ya k nosaltres no ens fikem amb voslts nu multeu! voslatres diuen k nosaltres nem de superiors , x voltres us creiu supriors insultant no? no u entenk! la veritat si us aburriu feu koses de profit no akestes burles x prsones k no us an dit ni molestat pas!! aiii poshhh for live! deww makuss tunets!

Krla -

Stic dacord am tu x una part,vale k ia penya k es compra la roba alla xk si,pk la gen no els rebutgi,pero tia si la roba de marca es mes cara k la de no ti fixis potse es x algu,potse es pk es de mol mes bona kualitat.
I si a la gent li sobra la pasta doncs encontes de comprarse una samarreta barata,kuan tenen el luxe de komprarse una de mes bona kualitat doncs el k faran es komprarse la mes cara.
Weno jo estic dacord am tu per una part pero per laltre no!!!

Karla -

io sk sk pija fns a la mort, i maradan las markas, xo n m posu pas am ls orteras, ni ls hip-hoperos ni res, xk la gn k n va d marka sa d pusa am nustras? io tnk amigas k van zara, bershka i tal, i no x axo m cauen pitjo, lunik k dik sk n es posin am nustras!! inga, dns axo!!
ViSkA ToUcH oF PiNk!! ;);)

Laurixy!! -

Anda k dieu kabrons!!! els pijos no ens las fem de superioritat... y si vosaltres voleu ser uns gitanus vestinvus pos kontinueu axi k arribareu mol lluñ!!!!
Anda no vui gasta + tems aki.. vaya mierda!!!¬¬
ViSkA RaMs 23!!!!:P:P

kaBra -

taba aki llegin y veig akest text!!:O mol be!!aixi anti-pijos!!la veritat esk no tink res a dir xk u heu explikat molt be ^^us entenk yo a la meva clase tik envoltada de pijes/os...y amb kins aires de superioritat k van!!van de wapos y millors, y no!!putser si k hi ha algun/a k sigui wapo/a, pero res xk per dintre son pura merda!!ala ya me kedat mes be XD
wenu k us vagi mol be tot a tots els k hey escrit aki!;P

silvia -

weii!! ara paso lenllas a tota la klase, no patexis kari xP
io si k dire les markes (em paguen muahahaha) rams i bultaco... una merda d suadora k val 5 € am un estampat dolentisim= rams 23 --> 40 € de rebaixes... una merda de samarreta de 3 € am markes i propagandes de motos = bultaco --> 40 € rebaixades....

k baix k kau la gent, eh??

Hermi -

Akesta s la meva Ran!^^ wapaaaa! jeje

Ran -

Jo hi estic d'acord, aviam si t'agrada molt molt, doncs bé, tant és (sense passar-nos amb el preu), però tot l'armari ple...en fi, jo prefereixo anar de rebaixes per botigues no gaire reconegudes, que sempre hi trobo el que vull xD

Hermi -

Home... Si algú de l'insti llegeix això em pengen, confiem en que no ho facin xDD

Ereza -

Wei, i deies que t'havies passat? Jo no ho veig així xD En fi, compta amb mi si algun dia has de fer un exèrcit anti-pijos xDDD ^_^