Blogia
Supralunar

Sentiments... bah

Sentiments... bah Com tot, suposo que els sentiments (en concret l'amor) tenen coses bones i dolentes. No m'agraden pk et fan dependre d'una altra persona i com dic sempre "quan depens d'una altra persona ja l'has cagada", quan dic dependre em refereixo a que si no et fa cas et deprimeixes i al revés, vaja, que la teva felicitat depèn de l'altre, que per una part té la seva gràcia si les coses surten bé, però molts cops no és així i et trobes penjat/da d'algú que passa molt de tu i això no és gens agradable, no us ho recomano xD Però com pots oblidar-te d'aquella persona? Per què tot el que fa, diu... t'afecta tant? Quina seria la solució? No veure-la en un temps? Potser sí, però no crec que aquesta sigui el millor camí, aleshores? Hauria d'esperar a trobar a una altra persona? Per què si l'estimo a ell...? No vull a ningú més i si m'ajudés a oblidar-lo sé que no ho aconseguiria i això em faria sentir encara pitjor. Sabeu què? No penso fer res (de moment), només espero que sigui molt feliç... i el temps ja farà la resta ^^ (si algú s'ha sentit identificat que sàpiga que ho dic de tot cor ^_^) val que no sé el que sent, però em sembla que no estic preparada per saber-ho... encara que no ho sembli sóc força sensible i si em diu que no m'estima em desmonta xD i si em digues que sí tp sabria que fer, doncs millor que no em digui res. (si senyor, d'això se'n diu ser una covarda...) És que no l'entenc, de vegades em sembla que potser li agrado (això és ser molt optimista xD) i de vegades que segur que no i això em fa parar boja @_@ Sentiments... bah, una manera com una altra de perdre el temps.

P.D. Silvieta, gràcies per salvar-me la vida, aquell cotxe dolent quasi m'atropella xDD veus com l'hermi compleix? ^_^ per cert, avui segur que hem perdut un quilet xDD (és que hem tingut la brillant idea d'anar a peu fins a un centre comercial que està a l'altra punta de la ciutat) i per una estona m'he pogut oblidar de tot, moltes gràcies, de debò ^^, espero que l'x deixi la seva xicota pk tu te'l mereixes molt més: ets una persona fantàstica i ja ho saps kari ^^ I ja que estem tb vull donar les gràcies a la Laureta, gràcies per ser la meva amiga, per estar allí i donar-me el teu suport, friends 4ever!! A veure si trobem la clau on tenim guardades les coses xD Uff, quan començo a agrair coses no puc parar xDD gràcies Ereza per escoltar-me i animar-me (pensaves que ja m'havia oblidat de tu? aixx xD) i et recomanaria que t'ocupessis més de tu mateix xDD I als que em deixo (que són molts però ja m'he cansat d'escriure): Gràcies!! Us estimo!!!! >

6 comentarios

Eidana -

Et voldria donar la meva opinió sobre el tema.
Simplement quan et diuen no, no tas de deprimir tot el contrari, val q fot pq tu l\'estimes pero pensa el valor que as tingut per dirli el q senties i ell o sap i mai se sap...I no hi ha cap manera prefixada per oblidar una persona, simplement pq es imposible...aviam digam una persona a la que as oblidat??(si me la dius es pq encara la recordes...xD) en fi, no veure\'l i totes aquestes coses crec q no valen la pena, tu as de seguir fent lo teu i si el veus i ell es persona no te pq tractarte malament i podeu tenir una bona amistat, pq no?? i si realment estas enamorada d\'una persona, abans que estar tu amb ella vols q ella estigui b i sigui feliç i si tu no pots fero esperes q pugui troba qui si o pugui fer, sense mes. aaa i no intentis busca un altre per substituir-lo, aixo es lo pitjo crec jo...simplement crea rencor cap a la persona q abans estimaves i intentes q aquesta nova sigui com l\'altre...et crea un buit al cor impresionant q mai podras omplir, simplement procura q ell estigui b i tu ja trobaras al teu cami un altre q t\'ompli, testimi i et faci feliç :D! weno aixo crec jo!Quan estas enamorada creus q es la persona de la teva vida pero despres et dones compte q simplement es una experiencia mes per creixer i enriquirte per quan arribi aquella persona q realment si es per tu...
Un petunas!!!

Hermi -

Axies maku i makes, el mateix dic silvi, kina frase + bonica t'ha quedat :P

silvia -

shiii 25 kilos fora, anorexikes power!!! xD
jajaja, wno, pero em rigut un ratu a la botiga pija, e kari?? i kla k si, ia saps k sit pasa algu aki em tindras x ajudarte en el k kalgui, = k lamanda ;)

Lonnia -

Wei, Olga, gràcies per ser la meva amiga també, jeje ^^ Trobo que el que has escrit està molt ben explicat, és fàcil posar-se a la teva pell, espero que facis el que facis tot et vagi molt bé ^_^

Ran -

Ai, al veure això m'he dit: Haig d'escriure! >_< Amb el que has dit m'he sentit molt identificada, a mi m'ha passat exactament el mateix i ho he passat molt malament. Segurament no et podré dir res que t'ajudi (entre altres coses perquè hi he sortit perdent...v.v) però el millor per no enfonsar-se són els bons amics, no cal que t'ho digui que hi ha molta gent que es preocupa per tu, i que això ja és un bon motiu per continuar endavant. Si mai necessites res ens tindras al teu costat (també m'hi poso dins d'aquest grup xD) ;)

Ereza -

De vegades penso que ets molt més madura que altres persones molt més grans (i per suposat que jo) ^_^ Bé, ja saps que jo sempre et recolzaré amb el que escullis (a part de la meva opinió xD), ets tu qui decideix la teva vida i els que t'estimem només podem fer que estar contents perquè ets tu mateixa. Tant de bo sempre siguis tan genial com ets (estic segur que sí que serà així), i bé, què t'he de dir, ja està tot dit i molts cops, o sigui que bona sort amb el que escullis, sigui el que sigui, i que mai estaràs sola ;)