Blogia
Supralunar

Què hauria de fer?

Què hauria de fer? Us explicaré una mena de triangle amorós que em té preocupada últimament:

Una amiga meva està enamorada d'un noi, fins aquí tot bé, però ell estima a una altra persona i jo ho sé (m'ho ha dit el seu millor amic) i el que és pitjor(per la meva amiga, per ells és fantàstic i jo que me n'alegro ^^) aquella altra persona el correspon! Hauria de dir-li directament, indirectament o callar-me? Si li dic la destrosso perquè està superenamorada... però si em callo també li estaré fent mal... jo prefereixo fer veure que no sé res però és que el final serà el mateix... Si llegiu això sapigueu que totes les coses les faig pensant en el millor per vosaltres. Espero que algún dia em perdoneu perquè us estimo moltíssim u_u Ja us informaré(o no).

Pel que fa mi tinc una mica de lio així que prefereixo no dir res de moment (sóc així, sempre escaquejant-me xD). Estic contenta perquè un amic m'ha posat la webcam i feia temps que tenia ganes de veure'l (és molt monu jiji) ^^ a part de que últimament l'he ignorat una miqueta sense voler :P també he parlat amb més gent que feia temps que no parlavem, sorry és que a vegades per mandra o el que sigui no us parlo pel msn, m'agradaria canviar en això, a veure si és possible: m'agradaria molt.

Ara estic molt viciada als Lax'n'Busto. Uff, em començo a fer por i tot: m'estic escoltant els discos un rere l'altre xDD. És que són els millors (és normal fer publicitat gratuïta? Bé, venint de mi qualsevol cosa és normal xD(i que té això a veure amb l'amor i el desamor? ki sap, ki sap, podria ser que...))!! Perdoneu les faltes de puntuació/ortografia, que jo fai el que puc (val, podria usar el corrector d'el word, però per què cansar-se? xD vagueria powa!). Val, deixo d'escriure per avui que és tard i estic una mica costipada.

8 comentarios

sandra -

woleee mira pasava x aki i m kedat llegin i es mol mako tot el k poses sisisi.

apa ciaooo! ja tornare suposo jiji ;)

Ereza -

Qui ho diu que no li interessa a ningú? :P

Hermi -

Jo xD

Ereza -

Woh, també ho podies haver dit que tenies un blog... Ara cada dia a visitar-lo, mwahaha! xD

> Pel que fa mi tinc una mica de lio així que prefereixo no dir res de moment

Això ja m'ho explicaràs... ¬¬ xD

Ui, jo no hauria d'estar estudiant? Ah, no, que la biblioteca està tancada fins les 9... Bé, és igual. Au, déu xD ^^

Ereza -

Per cert, per culpa teva m'han entrat ganes de fer-me un blog d'aquests... xD
Au: http://ereza.blogia.com/

I això que dius de les faltes... No és el teu blog? Doncs per què t'hi has de matar? :P

Vinga, xiau ^^

Herni -

Weee, és el que té l'avorriment, que busques maneres de distreuret i et trobes escrivint la teva vida que no li interessa a ningú en un bloc xD

Hermi -

Gràcies!! Jeje, viska el Maresme i viska Catalunya!!

PuNiX -

Hola!
jo tambe soc del maresme, anims amb el Blog!

PuNiX