Blogia
Supralunar

8. Bueltatzen

8. Bueltatzen

Mundua ikusi nahi dut
baina zure ohetik
Mundua ikusi nahi dut

Ahazten ez duzun kantu
zure ezpainetan
kantua izan nahi dut

Ta non ezkutatzen zinen orain arte
urte luzeegi hauetan agertu gabe
Helduidazu eskutik estu arren
ilun dago ta ez dakit bueltatzen

Itsaso izan nahi dut
zure ekaitzetan
Itsaso izan nahi dut

Etxerako bidea
soilik zure oinetan
Bidea izan nahi dut

Ta non ezkutatzen zinen orain arte…

Mundua ikusi nahi dut
baina zure ohetik
Mundua ikusi nahi dut
zure hitzen talaiatik

Ahazten ez duzun kantu
zure ezpainetan
kantua izan nahi dut

[Vull veure el món
Però des del teu llit
Vull veure el món

Aquella cançó que mai oblides
Vull ser cançó als teus llavis

I on t’amagaves fins ara
sense aparèixer en aquests anys massa llargs?
Agafa’m de la mà, fort si us plau
És fosc i no sé tornar.]

Mundua ikusi nahi dut baina zure ohetik...
Helduidazu eskutik estu arren ilun dago ta ez dakit bueltatzen....


Berri Txarrak

 

0 comentarios