Blogia
Supralunar

11 de Març

Qui hagi llegit el títol haurà comprovat que l'Hermi sap a quin dia està!! Molt bé noia, per fi els teus estudis han donat fruit xDD Ara us pensareu que escriure alguna cosa sobre els atentats que hi va haver, doncs no, és que avui he anat a un concert dels Lax'n'Busto!!! És el meu grup preferit! Pels qui no el coneguin és un grup de rock català molt bo (almenys per mi), avui feien 2 concerts al Clap de Mataró (mira que es compliquen la vida aquesta gent), ara han decidit fer un concert al mes per menors, però l'entrada costa només 2€ xD no es beben begudes ni alcohol (cosa que per mi és d'agrair), ha estat molt bé el concert, jo estava a 3a fila (no, no estavem sentats, em refereixo a que tenia 3 persones a devant) i ens ho hem passat de conya!! Hi havia els 2 Pemis, en Jimmy, en Jesus i n'Eduard. En Jimmy m'ha donat la mà!! xD Que flipada, és que em fa molta il·lusió!!! Diuen que es contagia, a veure si és veritat (ai no, que desgraciats xDD), en fi, només hem volia desfogar una mica aprofitant que fa temps que no actualitzo (vagaa) jaja, tot i que per posar això quasi que no actualitzi :D xD en fi, si us agrada bé i sinó també, que no us obligo a llegir el que escric (però si no ho fas vindrà el meu fantasma a casa teua tot i que encara no estic morta (o sí?!xDD)i et farà un karaoke provocan-te així una mort lenta i dolorosa que pot ser causada per l'insomni, pel mal de cap o per infinites possibilitats), bé, ja m'he enrotllat prou per avui, l'Hermi a complit, ja podré dormir tranquil·la aquesta night(sense remordiment per deixar el blog abandonat, que només li falta la planteta aquella(si home, la que surt a les pelis de l'oest) a la que jo li dic cardo però que no es diu aixi) xD

6 comentarios

Hermi -

Ho sento Ran, però ens en varem enterar a ultima hora que en feien un x menors, sorry, un altre dia serà, a veure quan en fan un altre que ja en tinc ganes x'DD Ho confessoo, estimo a en Pemi! I a en Jesus! I a en Jimmy i... x'D

Ran -

Quina sort!!!! Me n'alegro, ja m'hagués agradat a mi ser-hi v_v Quan vagi a un concert dels Lax seré molt feliç! Buaa...pel pròxim convida'm dona! ;) jeje

silvia -

confeça a tot el món x qui vas!!!!!! i declare't
lax 4 ever

znake -

2º intent... xD

I per ultim comentar aquet totxo sobre Lax',busto:
"que només li falta la planteta aquella(si home, la que surt a les pelis de l'oest)" c-- El Pincho? El tonto dels Fruittis? xD

znake -

Weno... aqui arriba l'znake... Primer comentar el disseny que l'ha sposat, aviso que no sera gens bó xD
- La part de les columnes, em recorda a la bata o als tovallons del colegi (Parbulari i EGB).
- El fons i la lletra.. com poden estar del mateix color pero de diferent gamma? >.< jodeix molt la vista @.@

I per ultim comentar aquet totxo sobre Lax',busto:
"que només li falta la planteta aquella(si home, la que surt a les pelis de l'oest)"

Ereza -

Waiii! ^_^ Weno, celebro que t'ho passessis bé ^^ (enveja, enveja ~_~ xDD)
En fi... Doncs felicitats també per actualitzar ;)